The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Wiścicka-Fernando Małgorzata ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9009-9435 5.6 20 3 3 20,00 0,3333 6,6667 aut. roz.
0000-0003-4486-9456 5.6 20 3 3 20,00 0,3333 6,6667 aut. roz.
0000-0001-9928-3335 5.6 20 3 3 20,00 0,3333 6,6667 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
1,98 (arkuszy wydawniczych), 50 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018
Strony: 241-290
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20825

Lista publikacji