Methodological aspects of the research on sustainability marketing in SMEs

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Methodological aspects of the research on sustainability marketing in SMEs
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-4486-9456 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
1,03 (arkuszy wydawniczych), 22 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018
Strony: 165-186
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20824

Lista publikacji