european countries
Słowo kluczowe
- Słowo
- european countries
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł The northern hawk owl Surnia ulula invasions in Europe / Heimo Mikkola, Esko Rajala, Ülo Väli, Oskars Keišs, Vytautas Jusys, Zbigniew Kwieciński, Valery Dombrovski, Thorsten Krüger, Jan Hušek, Samuel Pačenovský, Yuriy Kuzmenko oraz Tatiana Kuzmenko. // Raptor Journal. 2023, T. 17 z. 1, s.1-14 DOI: 10.2478/srj-2023-0001 2023
- Artykuł Socially responsible strategies in SMEs : a study in six European countries / Zhanna S. Belyaeva, Edyta Rudawska, Yana Lopatkova. // Global Business and Economics Review. 2020, vol. 22 no. 1/2, s.53-70 DOI: 10.1504/GBER.2020.105030 2020
- Rozdział The Chosen Aspects Regarding Inflation in the Selected Central and Eastern European Countries in 2017-2019 / Michał Mrozek. - // W: Poszerzamy Horyzonty : monografia. T. 19 cz. 1 / redakcja naukowa Małgorzata Bogusz, Monika Wojcieszak, Piotr Rachwał.. - Słupsk : Mateusz Weiland Network Solutions, 2020 2020
- Artykuł Sustainable marketing strategy in food and drink industry : a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe / Edyta Rudawska. // Journal of Business & Industrial Marketing. 2019, Vol. 34 Issue 4, s.1-16 DOI: 10.1108/JBIM-05-2018-0171 2019
- Artykuł Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries / Edyta Rudawska, Ewa Putek-Szeląg, Ulf Leusmann. // Przegląd Organizacji. 2018, nr 5, s.28-34 2018
- Artykuł Regional differentiation of the service sector development in selected european countries / Igor Kavetskyy. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.193-200 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-24 2018
- Artykuł Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 2018
- Rozdział Sustainability marketing tools in small and medium enterprises / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Artykuł The influence of changes in the contemporary business environment on companies’ mission and goals : the example of selected European countries / Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 nr 2, s.63-72 2018
- Książka The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
Lista słów kluczowych