The place of sustainability marketin g activities among the objectives of SMEs

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The place of sustainability marketin g activities among the objectives of SMEs
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska, Sandra Renko
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Renko Sanda ( Autor )
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-4486-9456 5.6 20 1 2 14,14 0,7071 14,1420 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
1,34 (arkuszy wydawniczych), 30 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018
Strony: 187-216
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20820

Lista publikacji