marketing zrównoważony
Słowo kluczowe
- Słowo
- marketing zrównoważony
- Język
- Polski
- Publikacji
- 12
Publikacje
- Artykuł Conceptualization of Sustainable Marketing Tools among SME Managers in Selected Countries in Poland and Sri Lanka / Magdalena Kowalska. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 10, s.1-17 DOI: 10.3390/su14106172 2022
- Artykuł Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji / Edyta Rudawska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.351-364 2019
- Rozdział Small and medium enterprises in the food & beverage sector - the potential of the European market / Ewa Frąckiewicz. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Rozdział Summary / Edyta Rudawska. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Rozdział Sustainability marketing tools in small and medium enterprises / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Książka The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Artykuł Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2017, nr 17 (66), s.133-144 DOI: 10.22630/PEFIM.2017.17.66.11 2017
- Artykuł Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 2017
- Artykuł Etyczne kształtowanie produktów przez przedsiębiorstwa : nowe wyzwanie dla marketingu / Izabela Ostrowska. // Handel Wewnętrzny. 2016, 5 (364), s.205-213 2016
- Rozdział Koncepcja marketingu zrównoważonego / Izabela Ostrowska. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Marketing zrównoważony - nowe oblicze kapitalizmu? / Edyta Rudawska. // Ekonomia Economics. 2013, nr 3 (24), s.75-88 2013
Lista słów kluczowych