sustainable marketing
Słowo kluczowe
- Słowo
- sustainable marketing
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł Conceptualization of Sustainable Marketing Tools among SME Managers in Selected Countries in Poland and Sri Lanka / Magdalena Kowalska. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 10, s.1-17 DOI: 10.3390/su14106172 2022
- Artykuł SME managers’ perceptions of sustainable marketing mix in different socioeconomic conditions : a comparative analysis of Sri Lanka and Poland / Magdalena Kowalska. // Sustainability. 2020, vol. 12 iss. 24 DOI: 10.3390/su122410659 2020
- Artykuł Sustainable marketing strategy in food and drink industry : a comparative analysis of B2B and B2C SMEs operating in Europe / Edyta Rudawska. // Journal of Business & Industrial Marketing. 2019, Vol. 34 Issue 4, s.1-16 DOI: 10.1108/JBIM-05-2018-0171 2019
- Artykuł Differences and similarities in approach to sustainable marketing tools used by SMEs in the food & drink sector in selected European countries / Edyta Rudawska, Ewa Putek-Szeląg, Ulf Leusmann. // Przegląd Organizacji. 2018, nr 5, s.28-34 2018
- Rozdział From sustainable market orientation to sustainability marketing / Edyta Rudawska. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Rozdział Methodological aspects of the research on sustainability marketing in SMEs / Edyta Rudawska. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Rozdział Summary / Edyta Rudawska. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Rozdział Sustainability marketing tools in small and medium enterprises / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Książka The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 2018
- Artykuł Sustainable marketing mix - the basic assumptions / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2016, nr 15 (64), s.130-138 2016
Lista słów kluczowych