Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług"

  1. Characteristic and typology of crowd motivators to crowsourcing platform contribution / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.445-451 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-54 (WorkId 22474)
  2. Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71 (WorkId 23850)
  3. Creative consumer values in the process of developing product innovation / Anna Szwajlik. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2016, vol 2 no. 2, s.121-131 (WorkId 13444)
  4. Crowdsourcing as a challenge for advertising agencies in the creative service market / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.257-263 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-32 (WorkId 19001)
  5. Crowdsourcing platforms as virtual organizations : implications for contributors / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2020, Vol. 52 No.1(195), s.200-208 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0274 (WorkId 24193)
  6. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 (WorkId 19967)
  7. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 (WorkId 19287)
  8. Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 (WorkId 17004)
  9. Selected areas and methods of applying the concept of working consumer at a company / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-38 (WorkId 19654)
  10. The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08 (WorkId 14649)
  11. The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 (WorkId 22270)
  12. Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych / Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.197-206 (WorkId 13211)
  13. Value of crowdsourcing in the development process of product innovations / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2018, vol. 50 no. 4 (190), s.171-183 DOI: 10.5604/01.3001.0013.0732 (WorkId 22854)
  14. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)
  15. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  16. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  17. Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu / redakcja naukowa Magdalena Kowalska, Anna Szwajlik ; [autorzy Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska, Agnieszka Dejnaka, Marcin Gębarowski, Magdalena Grębosz-Krawczyk, Marzena Lemanowicz, Anna Łaszkiewicz, Bartosz Mazurkiewicz, Jolanta Mazur, Piotr Zaborek, Mirosław Pacut, Katarzyna Sanak-Kosmowska, Anna Szwajlik, Joanna Wyrwisz]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 (WorkId 25687)
  18. Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 1000)
  19. Zarządzanie projektem badawczym / redakcja naukowa Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [zespół autorów Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek]. - Kraków : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych], 2015 (WorkId 962)
  20. [Aspekty prawne komercjalizacji] : komercjalizacja projektu badawczego / Anna Szwajlik. - // W: Zarządzanie projektem badawczym / redakcja naukowa Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [zespół autorów Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek]. - Kraków : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych], 2015 (WorkId 4729)
  21. [Legal aspects of commercialization] : commercialization of research project / Anna Szwajlik. - // W: Research project management / scientific editors Joanna Rzempała, Magdalena Pieńkos, Tomasz Leśniowski ; [authors Agata Mesjasz-Lech, Marlena Grabowska, Barbara Grabińska, Konrad Grabiński, Grażyna Trzpiot, Dominik Krężołek, Justyna Majewska, Sebastian Twaróg, Joanna Rzempała, Katarzyna Zioło, Anna Szwajlik, Andrzej Masiarek].. - Cracow : [Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Dział Obsługi Projektów Unijnych, 2015 (WorkId 4730)
  22. Całościowy program marketingowy / Anna Szwajlik. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 5617)
  23. Innowacje popytowe : koncepcje włączenia konsumentów w proces rozwoju / Anna Szwajlik. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 7881)
  24. Konsument jako podmiot rynku usług / Anna Szwajlik. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4726)
  25. Marketing approach toward the process of product innovation development / Anna Szwajlik. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7234)
  26. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych / Anna Szwajlik. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14670)
  27. The characteristics of the key elements of crowdsourcing in the core areas of social-economic activity / Anna Szwajlik. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18061)
  28. The importance of the consumer and cooporation models in the process of innovation creation / Anna Szwajlik. - // W: Modern processes of economic development economics and law / editors Irena Figurska, Ellena Shevtscova, Aneta Sokół. - Aachen : 2017 : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18215)
  29. Zmiany w procesie rozwoju innowacji produktowych w aspekcie zaangażowania konsumenta na przykładzie systemu Stage Gate / Anna Szwajlik. - // W: Mikro i makro aspekty gospodarowania / red. nauk. Katarzyna Włodarczyk. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017 (WorkId 17271)