Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania"

  1. Badania eye trackingowe konsumentów : postrzeganie a prymowanie / Lilianna Nowak, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. // Handel Wewnętrzny. 2018, r. 64 nr 6 (377) t. 2, s.296-311 (WorkId 21173)
  2. Metody neuroobrazowania mózgu w badaniach procesów podejmowania decyzji w zarządzaniu / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. // Organizacja i Kierowanie. 2016, nr 1, s.49-63 (WorkId 12944)
  3. Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 10, s.462-474 (WorkId 8886)
  4. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów / Agata Wawrzyniak. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2015, nr 14, s.134-146 (WorkId 11091)
  5. Modelowanie zachowania agentów w wieloagentowych systemach symulacyjnych stosowanych w zarządzaniu / Agata Wawrzyniak. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.19-37 DOI: 10.18276/si.2015.36-02 (WorkId 10950)
  6. Neurophysiological Tools to Investigate Consumer’s Gender Differences during the Observation of TV Commercials / Giovanni Vecchiato, Anton Giulio Maglione, Patrizia Cherubino,Barbara Wasikowska, Agata Wawrzyniak, Anna Latuszynska, Malgorzata Latuszynska, Kesra Nermend, Ilenia Graziani, Maria Rita Leucci, Arianna Trettel, Fabio Babiloni. // Computational and Mathematical Methods in Medicine. 2014, brak, s.1-12 DOI: 10.1155/2014/912981 (WorkId 9233)
  7. Ocena i wybór oprogramowania do symulacji wieloagentowej z zastosowaniem metody AHP / Agata Wawrzyniak. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 106, s.167-188 (WorkId 8696)
  8. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej : wyniki badań eye trackingowych / Agata Wawrzyniak. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2016, t. 17 z. 11 cz. 2, s.273-290 (WorkId 14717)
  9. Racjonalność zachowań konsumentów w wieloagentowych modelach symulacyjnych / Agata Wawrzyniak. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2017, nr 342, s.166-178 (WorkId 18666)
  10. Samoocena konsumentów a nowy produkt prozdrowotny z niestandardowym składnikiem / Nowak Lilianna, Wąsikowska Barbara, Wawrzyniak Agata. // Handel Wewnętrzny. 2018, 2(373), s.318-330 (WorkId 19152)
  11. Study on the influence of advertising attractiveness on the purchase decision of women and men / Fatimah Furaji, Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. // Journal of International Studies. 2013, Vol. 6 No 2, s.20-32 DOI: 10.14254/2071-8330.2013/6-2/2 (WorkId 8991)
  12. Teoria zbiorów przybliżonych w wykrywaniu reguł zachowań zakupowych kobiet i mężczyzn podczas kupowania telefonów komórkowych / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Erika Galindo, Judith Cruz Sandoval. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2014, nr 35, s.65-76 (WorkId 10714)
  13. The concept of simulation model to study consumer behavior / Agata Wawrzyniak, Fatimah Furaji. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2013, nr 32, s.121-136 (WorkId 8729)
  14. The factors affecting of consumer behavior in the Iraqi market of home electrical appliances / Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Furaiji Fatimah. // Iraq Journal of Market Research and Consumer Protection. 2013, vol. 5 iss.1, s.58-77 (WorkId 8502)
  15. Wieloagentowy model symulacyjny zachowań konsumentów na rynku wód mineralnych / Agata Wawrzyniak. // Handel Wewnętrzny. 2018, 3 (374), s.380-394 (WorkId 19296)
  16. Zastosowanie teorii zbiorów przybliżonych w modelu zrównoważonego rozwoju / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Karol Kuczera. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 6 listopad-grudzień t. 2, s.272-284 (WorkId 8951)
  17. Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu / Agata Wawrzyniak. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2015, nr 233 (3), s.46-55 (WorkId 11601)
  18. Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 (WorkId 16856)
  19. Modern information systems in management : challenges and solutions / scientific editors Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - Warszawa : Polish Information Processing Society, 2016 (WorkId 1012)
  20. Aktualność paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - // W: Paradoksy w zarządzaniu / redakcja naukowa Bartosz Marek Jasiński, Arkadiusz Wierzbic. - Wrocław : PRESSCOM Sp, z o.o, 2016 (WorkId 5479)
  21. Artificial intelligence application to legal studies and training of legal professions: some reflections for a syllabus / Pasquale Policastro, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - // W: Towards innovation in legal education / [Eo. Pasquale Policastro]. - Hague : Eleven International Publishing, 2013 (WorkId 1350)
  22. Homo neuroeconomicus - droga od homo oeconomicusa do homo neuroeconomicusa / Agata Wawrzyniak. - // W: Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 (WorkId 16876)
  23. Modelowanie zachowania konsumentów na pobrzeby zarządzania marketingowego / Agata Wawrzyniak. - // W: Informatyka w zarządzaniu / [Red. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań-Warszawa : Wydaw. Nakom, 2014 (WorkId 2828)
  24. Mutli-agent absed simulation in supporting the working time management / Agata Wawrzyniak. - // W: Social Aspects of Business Informatics : Concepts and Applications / [Scientific edit. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań : Scientific Council Polish Information Society, 2014 (WorkId 2703)
  25. Neuronauka poznawcza a zachowania konsumentów / Lilianna Nowak, Barbara Wąsikowska, Agata Wawrzyniak. - // W: Podejście ewolucyjne w naukach społecznych / redakcja naukowa: Jan Polowczyk, Hubert Witczak, Maciej Błaszak.. - Warszawa : CeDeWu, 2018 (WorkId 20471)
  26. The study of advertising content with application of EEG / Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska. - // W: Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016 DOI: 10.1007/978-3-319-28419-4_21 (WorkId 4757)
  27. Zastosowanie modelowania i symulacji wieloagentowej w przedsiębiorstwie inteligentnym / Agata Wawrzyniak. - // W: Zarządzanie przedsiębiorstwem inteligentnym : wybrane zagadnienia / red. nauk. S.Gregorczyk, W.Mierzejewska.. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Oficyna Wydawnicza, 2016 (WorkId 5317)