Study on the influence of advertising attractiveness on the purchase decision of women and men

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Study on the influence of advertising attractiveness on the purchase decision of women and men
Odpowiedzialność
Fatimah Furaji, Małgorzata Łatuszyńska, Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska
Twórcy
  • Furaiji Fatimah ( Autor )
  • Łatuszyńska Małgorzata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
  • Wawrzyniak Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
  • Wąsikowska Barbara ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2013
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.14254/2071-8330.2013/6-2/2
Adres URL
http://www.jois.eu/?133,en_study-on-the-influence-of-advertising-attractiveness-on-the-purchase-decisions-of-women-and-men
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Journal of International Studies
( ISSN 2071-8330 eISSN 2306-3483 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 6 zeszyt 2
Strony: 20-32
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2014-03-22
WorkId
8991

Lista publikacji