Modelowanie zachowania konsumentów na pobrzeby zarządzania marketingowego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Modelowanie zachowania konsumentów na pobrzeby zarządzania marketingowego
Odpowiedzialność
Agata Wawrzyniak
Twórcy
  • Wawrzyniak Agata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Badania Preferencji Społecznych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 24 (stron).
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Informatyka w zarządzaniu / [Red. A.Marciniak, M.Morzy ].. - Poznań-Warszawa : Wydaw. Nakom, 2014
Strony: 73-96
Seria: Zeszyty Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Informatycznego ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-03-15
WorkId
2828

Lista publikacji