Wszystkie publikacje z cechą "Monografia naukowa"

  1. Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 26006)
  2. Działania marketingowe organizacji / Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 (WorkId 24847)
  3. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 598)
  4. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14228)
  5. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14229)
  6. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14230)
  7. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14231)
  8. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 (WorkId 14232)
  9. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 (WorkId 14233)
  10. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14234)
  11. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  12. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24879)
  13. Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 (WorkId 19097)
  14. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym / pod red. naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Agnieszka Rybowska, Robert Rogaczewski, Agata Szkiel, Jacek Buko, Izabela Bludnik, Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec, Krzysztof Małachowski, Marcin Komor, Marika Pirveli, Monika Skorek]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24882)
  15. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development / scientific editors Agnieszka Smalec and Grażyna Rosa ; [autorzy Kamila Bednarz-Okrzyńska, Rafał Czyżycki, Zbigniew Głąbiński, Rafał Klóska, Barbara Kos, Joanna Kos-Łabędowicz, Beata Nowatorska-Romaniak, Marcin Pigłowski, Marika Pirveli, Adam Sagan, Marzena Wanagos, Sabina Zaremba-Warnke]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24876)
  16. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24881)