Swacha Jakub
Twórca
- Tytuł naukowy
- dr hab.
- Nazwisko
- Swacha
- Imię
- Jakub
- Historia personaliów
-
- Swacha, Jakub
- Numer ORCID
- https://orcid.org/0000-0002-2214-6989
Dane pracownika US
- Identyfikator kadr
- 13173
- Grupa pracownicza
- bad-dyd (nowa)
- Miejsce pracy
- Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
- Miejsce pracy
- Instytut Zarządzania
Na podstawie danych z POL-on
- Dyscypliny pracownika
-
-
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
(Dziedzina nauk społecznych)
od roku 2017 (100%)
-
5.6 nauki o zarządzaniu i jakości
- Wydruki do zarządzeń US
- Brak aktualnych wydruków
- Inne wydruki
- Wydruk publikacji z punktacją Ustawy V2 oraz IF
- PersonId
- 1091
- Profil PBN
- przejdź,
Podsumowanie publikacji
Wszystkich publikacji: 134
Według roku wydania
Według słów kluczowych
- gamifikacja (22)
- gamification (18)
- nauka programowania (10)
- nauczanie programowania (8)
- programming exercises (8)
- gamifikacja w edukacji (7)
- automatic assessment (5)
- automatyczna ocena (5)
- ćwiczenia programistyczne (5)
- e-learning (5)
- e-learning (5)
- gamification in education (5)
- grywalizacja (5)
- programming education (5)
- programming learning (5)
- edukacja programistyczna (4)
- e-przewodniki (4)
- gamification as a service (4)
- zarządzanie atrakcjami turystycznymi (4)
- aplikacje mobilne (3)
- e-guide gamification (3)
- game-based learning (3)
- gamifikacja w turystyce (3)
- informatyka (3)
- inżynieria programowania (3)
- nauczanie programowania komputerów (3)
- open educational resources (3)
- otwarte zasoby edukacyjne (3)
- programowanie (3)
- przegląd literatury (3)
- teaching computer programming (3)
- transfer wiedzy (3)
- zarządzanie (3)
- adaptacja oprogramowania (2)
- analiza bibliometryczna (2)
- ćwiczenia z programowania (2)
- dzielenie się wiedzą (2)
- ECM systems (2)
- e-guide (2)
- e-guides (2)
- Enterprise Content Management (2)
- gamification in tourism (2)
- gamified learning environment (2)
- gamifikacja (2)
- grywalizacja jako usługa (2)
- grywalizacja turystyki (2)
- grywalizacja w edukacji (2)
- innowacje (2)
- interoperability (2)
- interoperacyjność (2)
- knowledge transfer (2)
- kurs języka Python (2)
- learning environment (2)
- learning programming (2)
- literature survey (2)
- mobile apps (2)
- MOOCs (2)
- muzealnictwo (2)
- nauki o zarządzaniu (2)
- oprogramowanie o otwartym kodzie (2)
- oprogramowanie otwarte (2)
- programming (2)
- programming learning environments (2)
- project communication management support (2)
- przewodniki multimedialne (2)
- Python language course (2)
- software selection (2)
- Synat (2)
- systemy zarządzania treścią (2)
- teaching programming (2)
- technologie informacyjne (2)
- tourism gamification (2)
- tourist attraction management (2)
- turystyka (2)
- ważona regularyzowana metoda Hasse'a (2)
- weighted regularized Hasse method (2)
- współpraca transgraniczna (2)
- wybór oprogramowania (2)
- wytwarzanie oprogramowania (2)
- zarządzanie komunikacją (2)
- zarządzanie treścią (2)
- zarządzanie treścią w przedsiębiorstwie (2)
- 3D network visualization (1)
- adaptive learning (1)
- analiza bibliograficzna (1)
- analiza cytowań (1)
- analiza danych (1)
- analiza danych bibliograficznych (1)
- analiza danych dotyczących komunikacji (1)
- analiza danych edukacyjnych (1)
- analiza danych o publikacjach (1)
- analiza graficzna (1)
- analiza literatury (1)
- analiza opinii użytkowników (1)
- analiza publikacji (1)
- analiza sieci społecznych (1)
- analiza słów kluczowych (1)
- anti-plagiarism solutions (1)
- API design (1)
- aplikacje dla zwiedzających (1)
- architektura systemu grywalizacji (1)
- atrakcje turystyczne (1)
- authoring (1)
- automated assessment (1)
- automatic feedback (1)
- automatic programming exercise solution verification (1)
- automatyczna informacja zwrotna (1)
- automatyczne ocenianie (1)
- badania nad grywalizacją (1)
- badanie literatury (1)
- Baltic Sea Region (1)
- baza tekstów naukowych (1)
- benchmarking (1)
- bezstratna kompresja danych (1)
- bibliographic analysis (1)
- bibliographic data analysis (1)
- bibliometric analysis (1)
- Big Data (1)
- budowa oprogramowania edukacyjnego (1)
- budowa platform gamifikacyjnych (1)
- BYOD (1)
- BYOD (1)
- cechy demograficzne (1)
- ciągła integracja (1)
- citation analysis (1)
- citation measure (1)
- citation networks (1)
- classification (1)
- cloud-based gamification (1)
- cMOOC (1)
- code execution environment (1)
- code visualization (1)
- communication data analysis (1)
- communication management (1)
- computer programming (1)
- computer programming education (1)
- Continuous Integration (1)
- cross-border collaboration (1)
- cyfryzacja (1)
- data analysis (1)
- data compression (1)
- data compression techniques (1)
- data storage management (1)
- definicja systemu grywalizacji (1)
- demographic features (1)
- design patterns (1)
- diagram Hassego (1)
- difficulty visualization (1)
- digitalizacja (1)
- digitalization (1)
- doświadczenia zwiedzających (1)
- dropout (1)
- economic sustainability of museums (1)
- education (1)
- educational gamification (1)
- educational methods (1)
- educational mobile app (1)
- educational software development (1)
- educational technology (1)
- educational tool selection (1)
- educational web application (1)
- edukacja (1)
- edukacja zrównoważonego rozwoju (1)
- ekonomia oparta na wiedzy (1)
- e-learning platform (1)
- elementy gamifikacji (1)
- elementy projektowania gier (1)
- email clients (1)
- enterprise information systems (1)
- e-przewodnik (1)
- e-przewodniki multimedialne (1)
- European funds (1)
- e-usługi (1)
- evaluation methods (1)
- event representation (1)
- ewaluacja (1)
- ewaluacja e-przewodników (1)
- ewaluacja gamifikacji (1)
- ewaluacja kursów (1)
- ewaluacja oparta na kwestionariuszach (1)
- ewolucja technologii sieciowych (1)
- exercise difficulty (1)
- exercise specification (1)
- faculty overworking (1)
- FGPE (1)
- FGPE (1)
- format ćwiczeń programistycznych (1)
- format danych gamifikacji (1)
- format requirements (1)
- framework-i aplikacji sieciowych (1)
- framework-i sieciowe (1)
- fundusze europejskie (1)
- game-based rule processing system (1)
- game-based student response systems (1)
- gamification (1)
- gamification assessment (1)
- gamification components (1)
- gamification data format (1)
- gamification elements (1)
- gamification evaluation (1)
- gamification framework development (1)
- gamification language (1)
- gamification mechanics (1)
- gamification of learning (1)
- gamification research (1)
- gamification rule engine (1)
- gamification service (1)
- gamification system architecture (1)
- gamification system definition (1)
- gamification; (1)
- gamified Learning Management System (1)
- gamified learning outcomes (1)
- gamified programming (1)
- gamifikacja (grywalizacja) (1)
- gamifikacja jako serwis (1)
- gamifikacja jako usługa (1)
- gamifikacja przewodników (1)
- gamifikacja przewodników elektronicznych (1)
- gamifikacja turystyki (1)
- gamifikacja w przedsiębiorstwach (1)
- gamifikiowane efekty uczenia (1)
- grafy (1)
- graphical monitoring (1)
- graphs (1)
- green and sustainable software (1)
- green ICT (1)
- gry komputerowe (1)
- grywalizacja e-przewodników (1)
- grywalizacja systemów informacyjnych (1)
- grywalizacja środowiska nauczania (1)
- grywalizacja uczenia się (1)
- grywalizacja w chmurze (1)
- grywalizacja w turystyce (1)
- ICT adoption (1)
- ICT in museums (1)
- image comparison (1)
- implementacja (1)
- implementation (1)
- inducing motivation (1)
- information and communication technologies (1)
- information storage management (1)
- information storage measures (1)
- information systems gamification (1)
- information systems impact (1)
- information systems in tourism (1)
- information technology (1)
- informatyczne wspomaganie nauczania (1)
- informatyczne wspomaganie zwiedzania (1)
- informatyka (1)
- informatyka w edukacji (1)
- informatyka w zarządzaniu (1)
- informatyka w zarządzaniu atrakcjami turystycznymi (1)
- innovation (1)
- innovation in tourism (1)
- innowacja (1)
- innowacje w turystyce (1)
- innowacyjność (1)
- interactive learning environment (1)
- interactive learning environments (1)
- interactive programming courses (1)
- interactive response systems (1)
- interaktywne przewodniki multimedialne (1)
- interaktywne systemy odpowiadania (1)
- interaktywne środowiska uczenia się (1)
- interaktywne środowisko nauki (1)
- internetowa aplikacja edukacyjna (1)
- inżynieria oprogramowania w Polsce (1)
- inżynieria systemów informatycznych zarządzania (1)
- inżynieria wymagań (1)
- isomorphism (1)
- IT adoption (1)
- IT-enabled disruption (1)
- izomorfizm (1)
- język gamifikacji (1)
- język Python (1)
- języki programowania (1)
- keyword analysis (1)
- klasyfikacja elementów gamifikacji (1)
- klasyfikacja kosztów (1)
- klienci poczty elektronicznej (1)
- knowledge economy (1)
- knowledge management (1)
- knowledge sharing (1)
- kod źródłowy (1)
- komercjalizacja gier komputerowych (1)
- kompresja danych (1)
- komputerowe wspomaganie (1)
- komputerowe wspomaganie nauczania (1)
- komunikacja w projekcie (1)
- komunikacja w zespole (1)
- konkurencyjność (1)
- konsekwencje pandemii (1)
- kontrola czasu pracy (1)
- kryteria podziału modeli wdrażania gamifikacji (1)
- kwestionariusz USE (1)
- learning (1)
- learning JavaScript (1)
- Learning Management System (1)
- learning of algorithms (1)
- learning outcomes assessment (1)
- learning Python (1)
- literature review (1)
- literature survey tools (1)
- LMS (1)
- lossless data compression (1)
- machine learning (1)
- management (1)
- management by email (1)
- masywy danych (1)
- mechanizmy grywalizacji (1)
- meta-model describing (1)
- metody badawcze (1)
- metody edukacyjne (1)
- metody ewaluacji (1)
- metodyka programowania (1)
- metodyka rozwijania oprogramowania (1)
- metodyki programowania (1)
- miara cytowań (1)
- miara produkcji naukowej (1)
- miary przechowywania informacji (1)
- m-learning (1)
- m-nauka (1)
- mobile app (1)
- mobile guides (1)
- mobile learning (1)
- mobile technology (1)
- mobilna aplikacja edukacyjna (1)
- modele komercjalizacji gier (1)
- modele wdrażania gamifikacji (1)
- modele zrównoważonego oprogramowania (1)
- modele zrównoważonego procesu wytwarzania oprogramowania (1)
- monitorowanie graficzne (1)
- MOOC (1)
- MOOC (1)
- Motivation (1)
- motywacja (1)
- motywacja w pracy (1)
- motywowanie pracowników (1)
- multimedia guides (1)
- multimedia visitor guidance system (1)
- multimedialne przewodniki (1)
- multimedialny system oprowadzania zwiedzających (1)
- multiple-choice tests (1)
- muzea (1)
- muzea oceanograficzne (1)
- narzędzia do przeglądu literatury (1)
- narzędzia pracy grupowej (1)
- narzędzia zdalnej kontroli czasu pracy (1)
- narzędzie zarządzania wymaganiami (1)
- nastawienie studentów (1)
- nauczanie na odległość (1)
- nauczanie programowania (1)
- nauczanie w Internecie (1)
- nauczanie zdalne (1)
- nauka (1)
- nauka algorytmów (1)
- nauka JavaScript (1)
- nauka mobilna (1)
- nauka oparta na grach (1)
- nauka polska (1)
- nauka Python (1)
- nauka spersonalizowana (1)
- nauka zdalna (1)
- nteroperability (1)
- N-Triples (1)
- N-Triples (1)
- oceanographic museums (1)
- ocena gamifikacji (1)
- ocena użyteczności (1)
- ocena wyników nauki (1)
- ocena zwiedzających (1)
- online learning community (1)
- open-source software (1)
- opinie użytkowników (1)
- optymalizacja Pareto (1)
- organizational impact (1)
- pandemic consequences (1)
- pareto optimization (1)
- pattern specification (1)
- perceived usability (1)
- personalized learning (1)
- pewność siebie studentów (1)
- plagiarism detection (1)
- platforma e-learningowa (1)
- platforma grywalizacji (1)
- platforma hostingowa (1)
- platforma nauczania zdalnego (1)
- platforma wiki (1)
- polonizacja języków programowania (1)
- pomiar użyteczności (1)
- porównywanie obrazów (1)
- postrzegana użyteczność (1)
- praca naukowo-dydaktyczna (1)
- praca zdalna (1)
- prediction (1)
- predykcja (1)
- proces projektowania e-przewodników (1)
- proces zwiedzania (1)
- produktywność naukowa (1)
- programming exercises format (1)
- programming language education (1)
- programming language localization (1)
- programming language translation (1)
- programming language vocabulary (1)
- Programming Languages (1)
- programming learning environment (1)
- programming teaching (1)
- programowanie komputerów (1)
- programowanie sieciowe (1)
- programowanie zgrywalizowane (1)
- Progressive Web Application (1)
- progressive Web Applications (PWAs) (1)
- progresywna aplikacja webowa (1)
- progresywne aplikacje internetowe (PWA) (1)
- project communication (1)
- projekt międzynarodowy (1)
- projektowanie API (1)
- projektowanie zorientowane na użytkowników (1)
- Przegląd Organizacji (1)
- przepracowanie pracowników nauki (1)
- przetwarzanie reguł (1)
- przewodniki elektroniczne (1)
- przewodniki przenośne (1)
- przyjęcie technologii informacyjnych (1)
- przyjęcie technologii teleinformacyjnych (1)
- publication analysis (1)
- publication data analysis (1)
- questionnaire-based evaluation (1)
- RDF (1)
- RDF (1)
- redakcja ćwiczeń z programowania (1)
- RegEx extension (1)
- Region Morza Bałtyckiego (1)
- regiony (1)
- remote teaching effort (1)
- requirements engineering (1)
- requirements management tool (1)
- research output measure (1)
- rezygnacja (1)
- rozwiązania antyplagiatowe (1)
- rozwój gospodarczy (1)
- rozwój oprogramowania web (1)
- rule notation (1)
- rule processing (1)
- scientific productivity (1)
- scientometrics (1)
- scjentometria (1)
- scoping review (1)
- sektor IT (1)
- serious game (1)
- sieci cytowań (1)
- sieciowa społeczność ucząca się (1)
- silnik reguł gamifikacji (1)
- single-choice tests (1)
- składniki ekosystemu informatycznego (1)
- składniki grywalizacji (1)
- SLM (1)
- słownik języków programowania (1)
- social network analysis (1)
- social networks (1)
- software development (1)
- software engineering (1)
- software engineering in Poland (1)
- software for visitors (1)
- software methodology (1)
- software sustainability (1)
- specialized data compression (1)
- specjalizowana kompresja danych (1)
- student confidence (1)
- students attitude (1)
- sustainability teaching (1)
- sustainable development education (1)
- sustainable development process models (1)
- sustainable management (1)
- sustainable software models (1)
- system planowania powtórek (1)
- system przetwarzania reguł gry (1)
- system webowy (1)
- System Zarządzania Nauczaniem (1)
- systematyczny przegląd literatury (1)
- systemy informatyczne przedsiębiorstw (1)
- systemy odpowiadania studentów oparte na grach (1)
- systemy webowe wspomagające komunikację w projekcie (1)
- systemy zarządzania nauczaniem (1)
- systemy zarządzania treścią w przedsiębiorstwie (1)
- systemy zarządzania zasobami cyfrowymi (1)
- środki europejskie (1)
- środowiska nauczania programowania (1)
- środowiska nauki online (1)
- środowisko nauczania (1)
- środowisko nauki programowania (1)
- środowisko uczenia się (1)
- środowisko wykonywania kodu (1)
- taksonomia (1)
- Taxonomy (1)
- techniki edukacyjne (1)
- techniki kompresji danych (1)
- technologia edukacyjna (1)
- technologia mobilna (1)
- technologies supporting knowledge transfer (1)
- Teleinformatyka (1)
- teoria wytwarzania oprogramowania (1)
- testy jednokrotnego wyboru (1)
- testy wielokrotnego wyboru (1)
- TIK w muzeach (1)
- tłumaczenie języków programowania (1)
- tourism (1)
- tourism gamification; (1)
- tourism management (1)
- tourist attractions (1)
- Trello (1)
- trudność ćwiczeń (1)
- turystyczne systemy informatyczne (1)
- typologia uczestników (1)
- uczenie maszynowe (1)
- uczenie się adaptacyjne (1)
- usability evaluation (1)
- usability measurement (1)
- USE Questionnaire (1)
- usługa gamifikacyjna (1)
- visit intention (1)
- visitors’ experience (1)
- web application frameworks (1)
- web content managment (1)
- web development (1)
- web frameworks (1)
- web programming (1)
- web technology evolution (1)
- webowe środowiska edukacyjne (1)
- wirtualne zwiedzanie (1)
- wizualizacja programów (1)
- wizualizacja sieci (1)
- wizualizacja trudności (1)
- work motivation (1)
- workflow management (1)
- wpływ na organizację (1)
- wpływ systemów informacyjnych (1)
- wsparcie zarządzania komunikacją projektową (1)
- wspomaganie zarządzania komunikacją projektową (1)
- współpraca w zespole (1)
- wybór narzędzi edukacyjnych (1)
- wybór systemu informatycznego (1)
- wykrywanie plagiatów (1)
- wymagania formatu danych (1)
- wzorce projektowe (1)
- zakłócenia spowodowane technologią informacyjną (1)
- zarządzanie adaptacją oprogramowania (1)
- zarządzanie atrakcją turystyczną (1)
- zarządzanie galeriami panoramicznymi (1)
- zarządzanie kadrami (1)
- zarządzanie kadrami uczelni (1)
- zarządzanie kadrami uczelni (1)
- zarządzanie projektami (1)
- zarządzanie przechowywaniem danych (1)
- zarządzanie przechowywaniem informacji (1)
- zarządzanie przepływami pracy (1)
- zarządzanie treścią web (1)
- zarządzanie turystyką (1)
- zarządzanie uczelnią (1)
- zarządzanie wiedzą (1)
- zarządzanie zasobami cyfrowymi (1)
- zarządzanie zrównoważone (1)
- zgamifikowane nauczanie (1)
- zgamifikowane środowisko nauki (1)
- zgamifikowany system zarządzania nauczaniem (1)
- zielone i zrównoważone oprogramowanie (1)
- zielone ICT (1)
W czasopismach
- Information (8)
- Proceedings of the thirty-seventh Information Systems Education Conference (5)
- Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński (5)
- Ekonomiczne Problemy Usług (4)
- Education Sciences (4)
- Procedia Computer Science (4)
- Annals of Computer Science and Information Systems (2)
- Computers (2)
- Electronics (2)
- Homo Ludens : czasopismo ludologiczne Polskiego Towarzystwa Badania Gier (2)
- Przegląd Organizacji (2)
- Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą (2)
- Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński (2)
- Sustainability (2)
- Applied Sciences (1)
- Ekonomia i Zarządzanie (1)
- Ekonomiczne Problemy Turystyki (1)
- Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa (1)
- e-mentor (1)
- e-Review of Tourism Research (eRTR) (1)
- European Journal of Service Management (1)
- Foundations of Computing and Decision Sciences (1)
- Informatyka Ekonomiczna (1)
- International Journal of Mobile Learning and Organisation (1)
- Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy (1)
- Organizacja i Kierowanie (1)
- Polish Journal of Management Studies (1)
- Problemy Zarządzania (1)
- Zarządzanie i Finanse (1)