Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising : impact on recipients

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising
Podtytuł
impact on recipients
Odpowiedzialność
Mateusz Piwowarski
Twórcy
  • Piwowarski Mateusz ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2541-1909 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-319-99187-0_8
Uwaga ogólna
Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference 30.11-1.12.2017 r. Lublin.
Uwaga ogólna
Poprzednie edycje konferencji indeksowane w WoS.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0
Strony: 99-111
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2018-11-15
PBN
Wyświetl
WorkId
19683

Lista publikacji