Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising : impact on recipients
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising
- Podtytuł
- impact on recipients
- Odpowiedzialność
- Mateusz Piwowarski
- Twórcy
-
-
Piwowarski Mateusz
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
-
Piwowarski Mateusz
( Autor
)
5.6
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-2541-1909 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2018
- Objętość
- 0,8 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.1007/978-3-319-99187-0_8
- Uwaga ogólna
- Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference 30.11-1.12.2017 r. Lublin.
- Uwaga ogólna
- Poprzednie edycje konferencji indeksowane w WoS.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Publikacja konferencyjna
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Dane konferencji
-
- Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Lublin Polska 2017-11-30 - 2017-12-01 , Indeksowana w Web of Science
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Lublin Polska 2017-11-30 - 2017-12-01 , Indeksowana w Web of Science
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0
Strony: 99-111
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;