social advertisement
Słowo kluczowe
- Słowo
- social advertisement
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 5
Publikacje
- Artykuł Cognitive neuroscience in the design process of social advertising / Mateusz Piwowarski, Kesra Nermend. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.2959-2968 DOI: 10.1016/j.procs.2020.09.207 2020
- Rozdział Cognitive neuroscience techniques in supporting decision making and the analysis of social campaign / Kesra Nermend, Mateusz Piwowarski. - // W: International Conference on Accounting, Business, Economics and Politics (ICABEP-2018), April 16, 2018 : proceedings book - Erbil : Ishik Univeristy, 2018 2018
- Artykuł EEG in analysis of the level of interest in social issue advertising / Mateusz Piwowarski. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1945-1953 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.056 2018
- Rozdział Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising : impact on recipients / Mateusz Piwowarski. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_8 2018
- Rozdział Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements / Mateusz Piwowarski. - // W: Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4_22 2017
Lista słów kluczowych