GSR
Słowo kluczowe
- Słowo
- GSR
- Język
- Polski
- Publikacji
- 4
Publikacje
- Artykuł The cognitive neuroscience methods in the analysis of the impact of advertisements in shaping people's health habits / Mateusz Piwowarski, Uma Shankar Singh, Kesra Nermend. // European Research Studies Journal. 2019, Vol. 22 Issue 4, s.457-471 DOI: 10.35808/ersj/1521 2019
- Rozdział Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising : impact on recipients / Mateusz Piwowarski. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_8 2018
- Rozdział Neuromarketing : metody neuronauki poznawczej stosowane w badaniach marketingowych / Barbara Wąsikowska. - // W: Interdyscyplinarność w naukach ekonomicznych : zastosowanie metod i technik neuronauki poznawczej oraz modeli kognitywistyki / red. Agata Wawrzyniak, Barbara Wąsikowska, Maciej Witek. - Warszawa : CeDeWu Sp. z o.o, 2017 2017
- Artykuł Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów / Barbara Wąsikowska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.209-218 2016
Lista słów kluczowych