reklama społeczna
Słowo kluczowe
- Słowo
- reklama społeczna
- Język
- Polski
- Publikacji
- 8
Publikacje
- Artykuł Cognitive neuroscience in the design process of social advertising / Mateusz Piwowarski, Kesra Nermend. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.2959-2968 DOI: 10.1016/j.procs.2020.09.207 2020
- Artykuł Do negative emotions in social advertising really work? : confrontation of classic vs. EEG reaction toward advertising that promotes safe driving / Anna Borawska, Tomasz Oleksy, Dominika Maison. // PLOS ONE. 2020, vol. 15 iss. 5 DOI: 10.1371/journal.pone.0233036 2020
- Rozdział Techniques of Cognitive Neuroscience in the Assessment and Measurement of Environmental Public Service Announcements Effectiveness / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Mateusz Piwowarski. - // W: Proceedings the 23rd World Multi-Conference on Systemics, Cybernetics and Informatics July 6-9, 2019 -Orlando, Florida, USA. Volume 1 / Edited by Nagib Callaos, Bruce Peoples, Belkis Sánchez, Michael Savoie.. - Winter Garden : International Institue of Informatics of Systemics, 2019 2019
- Rozdział Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising : impact on recipients / Mateusz Piwowarski. - // W: Problems, methods and tools in experimental and behavioral economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska editors ; [Ewa Mazur-Wierzbicka, Teresa Kiziukiewicz, Elżbieta Jaworska, Katarzyna Włodarczyk, Mariusz Doszyń, H. Kowgier, Iwona Foryś, Radosław Gaca, Jarosław Duda, Mateusz Piwowarski, Anna Borawska, Dominika Maison, Mariusz Borawski, Beata Bieszk-Stolorz, Krzysztof Dmytrów, Fatimah Furaiji, Iga Rudawska, Katarzyna Krot, Patrizia Cherubino, Giulia Cartocci, Enrica Modici, Dario Rossi, Marco Mancini, Arianna Trettle, Fabio Babiloni, Michał Nowakowski, Beata Filipiak, Marek Dylewski, Sebastian Majewski, Barbara Kryk, Paweł Baran, Iwona Markowicz, Monika Czerwonka, Aleksandra Staniszewska, Krzysztof Kompa, Rafał Nagaj, Brigita Žuromskaite]. - Cham : Springer International Publishing, 2018 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0 DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_8 2018
- Rozdział Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements / Mateusz Piwowarski. - // W: Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4_22 2017
- Rozdział "Cienka czerwona linia" - czyli o granicy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną / Agnieszka Kołodziej-Durnaś. - // W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015 2015
- Książka Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015 2015
- Rozdział Reklama społeczna : od propagowania innowacji do optymalizacji życia społecznego / Oxana Kozlova. - // W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe WH Minerwa, 2015 2015
Lista słów kluczowych