touroperator
Słowo kluczowe
- Słowo
- touroperator
- Język
- Polski
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł Koncepcja orientacji marketingowej touroperatorów / Aleksander Panasiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.399-409 DOI: 10.15611/pn.2017.473.37 2017
- Rozdział Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 2017
- Rozdział Płaszczyzny regulacji rynku touroperatorskiego / Anna Gardzińska, Aleksander Panasiuk, Anna Tokarz-Kocik, Aneta Wolna-Samulak. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Problemy pomiaru regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych państwach europejskich / Adam Pawlicz, Anna Tokarz-Kocik, Aneta Wolna-Samulak, Karolina Michalska-Harasimiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.410-421 DOI: 10.15611/pn.2017.473.38 2017
- Książka Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Stymulowanie orientacji marketingowej touroperatorów w aspekcie regulacji rynku / Marcin Hundert, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Rozdział Touroperatorzy na rynku usług turystycznych / Marta Sidorkiewicz, Aleksander Panasiuk, Adrianna Wolska, Karolina Michalska-Harasimiuk, Beata Meyer. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 2017
- Artykuł Asymetria informacji na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Ekonomista. 2016, nr 5, s.752-765 2016
- Artykuł Innowacyjność w animacji czasu wolnego szansą rozwoju wybranych destynacji turystycznych / Małgorzata Paczyńska-Jędrycka, Paweł Eider. // Handel Wewnętrzny. 2014, listopad-grudzień nr 6, s.281-291 2014
Lista słów kluczowych