5.6 |
120 |
1 |
2 |
84,85 |
0,7071 |
84,8520 |
Aut. mon. |
Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 |
5.6 |
70 |
1 |
1 |
70,00 |
1,0000 |
70,0000 |
Art., konferencja z listy |
Big data as a tool helpful in communication management / Agnieszka Smalec. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5156-5165 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.293 |
5.6 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Red. mon. |
The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development / scientific editors Agnieszka Smalec and Grażyna Rosa ; [autorzy Kamila Bednarz-Okrzyńska, Rafał Czyżycki, Zbigniew Głąbiński, Rafał Klóska, Barbara Kos, Joanna Kos-Łabędowicz, Beata Nowatorska-Romaniak, Marcin Pigłowski, Marika Pirveli, Adam Sagan, Marzena Wanagos, Sabina Zaremba-Warnke]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 |
5.6 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Red. mon. |
Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 |
5.6 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Red. mon. |
Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 |
5.6 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Red. mon. |
Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym / pod red. naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Agnieszka Rybowska, Robert Rogaczewski, Agata Szkiel, Jacek Buko, Izabela Bludnik, Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec, Krzysztof Małachowski, Marcin Komor, Marika Pirveli, Monika Skorek]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 |
5.6 |
40 |
1 |
2 |
28,28 |
0,7071 |
28,2840 |
Red. mon. |
Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 |
5.6 |
40 |
2 |
2 |
40,00 |
0,5000 |
20,0000 |
Red. mon. |
Działania marketingowe organizacji / Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020 |
5.6 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Big data in managing marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.. - Kraków : Jagiellonian University Press, 2020 |
5.6 |
15 |
1 |
1 |
15,00 |
1,0000 |
15,0000 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Participatory budgeting as a form of community involvement in the territorial government bodies management / Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 |
5.6 |
15 |
1 |
2 |
7,50 |
0,5000 |
7,5000 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Information as an element of social communication process in the local government : the perspective of sustainable development / Beata Sadowska, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018 |
5.6 |
15 |
1 |
2 |
7,50 |
0,5000 |
7,5000 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Public consultations in the light of co-management in local government / Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 |
5.6 |
12 |
1 |
2 |
6,00 |
0,5000 |
6,0000 |
Art. |
Beko - strategia tureckiej marki na polskim rynku / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. // Handel Wewnętrzny. 2018, iss. 4(375) t. 2, s.17-28 |
5.6 |
15 |
2 |
3 |
10,00 |
0,3334 |
5,0002 |
aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS |
Participatory budgeting as a form of citizen involvement in codecizion process / Agnieszka Smalec, Beata Sadowska, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 |
5.6 |
5 |
1 |
1 |
5,00 |
1,0000 |
5,0000 |
aut. roz. |
Internet as a tool for local government communication with the local community : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: Hradec Economic Days : double-blind peer-reviewed proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019, February 5-6, 2019 Hradec Králové, Czech Republic. Part 2 / editors: Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal ; University of Hradec Králové. Faculty of Informatics and Management.. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019 |
5.6 |
5 |
1 |
1 |
5,00 |
1,0000 |
5,0000 |
Art. |
City placement and set jetting as unconventional marketing communication tools for local governments / Agnieszka Smalec. // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. 2019, vol. 1 no. 1, s.165-171 |
5.6 |
13 |
1 |
3 |
4,33 |
0,3333 |
4,3329 |
Art. |
Sustainable tourism in the activities of city authorities : Poland - case study / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.283-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-35 |
5.6 |
5 |
1 |
3 |
1,67 |
0,3333 |
1,6665 |
aut. roz. |
Gender as a determinant of tourism activity of the inhabitants of European countries / Renata Seweryn, Agata Niemczyk, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 |
5.6 |
5 |
1 |
3 |
1,67 |
0,3333 |
1,6665 |
aut. roz. |
Z generation in the international tourism market / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 |
5.6 |
5 |
1 |
3 |
1,67 |
0,3333 |
1,6665 |
aut. roz. |
Cooperation between local government and nongovernmental organizations as a platform for the development of social dialogue / Agnieszka Smalec, Agata Niemczyk, Renata Seweryn. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019 |
5.6 |
5 |
1 |
3 |
1,67 |
0,3333 |
1,6665 |
aut. roz. |
Market monitoring and its importance in the development of tourism on a local scale / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Tomasz Studzieniecki. - // W: 21st International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings. - Publisher: Masarykova univerzita, Brno - Brno, 2018 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-69 |
2017 odrzucone |
Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego / Agnieszka Smalec. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 |
2017 odrzucone |
Local government activities relating to local entrepreneurship by tourism entities in the Pomeranian Voivodeship / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Krzysztof Małachowski. - // W: XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, Kurdějov 14.-16. 6. 2017 : Sborník příspěvků / ed. by Viktorie Klímová, Vladimír Žítek.. - Brno : Masarykova univerzita, 2017 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-91 |
2017 odrzucone |
Kampanie reklamowe w wybranych krajach : studium przypadku Toyoty = Advertising campaigns in selected countries : case study of Toyota / Agnieszka Smalec, Joanna Hernik. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.357-364 |
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów |
Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 |