Publikacje punktowane kryteriami Ustawy 2.0

Wydane od roku 2022
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 100 1 2 100,00 1,0000 100,0000 Art. Film Tourism in the Promotion of a Touristic Area / Agnieszka Sawińska, Agnieszka Smalec. // European Research Studies Journal. 2023, , s.513-522 DOI: 10.35808/ersj/3302
5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 aut. roz., konferencja z listy Logo in city image management / Agnieszka Smalec. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2022
5.6 70 1 2 49,50 0,7071 49,4970 aut. roz., konferencja z listy Smart city and sustainable city development : selected aspects / Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2022
Wydane do roku 2021
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 120 1 2 84,85 0,7071 84,8520 Aut. mon. Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym : wybrane aspekty zarządzania i finansowania / Magdalena Kogut-Jaworska, Agnieszka Smalec. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018
5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art., konferencja z listy Big data as a tool helpful in communication management / Agnieszka Smalec. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5156-5165 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.293
5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. The impact of socio-economic transformations on management in organizations and regional development / scientific editors Agnieszka Smalec and Grażyna Rosa ; [autorzy Kamila Bednarz-Okrzyńska, Rafał Czyżycki, Zbigniew Głąbiński, Rafał Klóska, Barbara Kos, Joanna Kos-Łabędowicz, Beata Nowatorska-Romaniak, Marcin Pigłowski, Marika Pirveli, Adam Sagan, Marzena Wanagos, Sabina Zaremba-Warnke]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. Zmiany zachowań konsumentów : przyczyny, kierunki, zakres / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Krystyna Mazurek-Łopacińska, Katarzyna Caban-Piaskowska, Anna Miarka, Katarzyna Wróblewska, Agnieszka Wilczak, Agnieszka Niezgoda, Klaudyna Kowalska, Witold Kozirok, Anna Szeliga-Duchnowska, Mirosława Szewczyk, Roman Czaplewski, Elżbieta Mydłowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. Strategie zarządzania przedsiębiorstwem i środowiskiem naturalnym / pod red. naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Agnieszka Rybowska, Robert Rogaczewski, Agata Szkiel, Jacek Buko, Izabela Bludnik, Anna Kiepas-Kokot, Elżbieta Dusza-Zwolińska, Michał Kupiec, Krzysztof Małachowski, Marcin Komor, Marika Pirveli, Monika Skorek]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 1 2 28,28 0,7071 28,2840 Red. mon. Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Działania marketingowe organizacji / Red. nauk. Krzysztof Błoński, Agnieszka Smalec ; autorzy Ilona Bondos, Paweł Chlipała, Anna Czubała, Emilia Damięcka, Tomasz Domański, Ewa Glińska, Anna Gogołek, Bogdan Gregor, Karolina Ilczuk, Krzysztof Kapera, Agnieszka Kister, Ewelina Konarska-Michalczyk, Mariusz Kuziak, Jacek Michalak, Roman E. Niestrój, Przemysław Niewiadomski, Aneta Olejniczak, Aleksandra Olejnik-Nizielska, Mirosława Pluta-Olearnik, Anita Proszowska, Ewa Prymon-Ryś, Marek Rawski, Ireneusz P. Rutkowski, Anna Sałamacha, Magda Stachowiak-Krzyżan, Aniela Styś, Zbigniew Warzocha, Zygmunt Waśkowski, Joanna Wiechoczek, Mariusz Woźniakowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2020
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Big data in managing marketing communication / Agnieszka Smalec. - // W: The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.. - Kraków : Jagiellonian University Press, 2020
5.6 15 1 1 15,00 1,0000 15,0000 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS Participatory budgeting as a form of community involvement in the territorial government bodies management / Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018
5.6 15 1 2 7,50 0,5000 7,5000 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS Information as an element of social communication process in the local government : the perspective of sustainable development / Beata Sadowska, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018
5.6 15 1 2 7,50 0,5000 7,5000 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS Public consultations in the light of co-management in local government / Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018
5.6 12 1 2 6,00 0,5000 6,0000 Art. Beko - strategia tureckiej marki na polskim rynku / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. // Handel Wewnętrzny. 2018, iss. 4(375) t. 2, s.17-28
5.6 15 2 3 10,00 0,3334 5,0002 aut. roz., punkty zwiększone za konferencję WoS Participatory budgeting as a form of citizen involvement in codecizion process / Agnieszka Smalec, Beata Sadowska, Marzena Wanagos. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018
5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz. Internet as a tool for local government communication with the local community : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: Hradec Economic Days : double-blind peer-reviewed proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019, February 5-6, 2019 Hradec Králové, Czech Republic. Part 2 / editors: Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal ; University of Hradec Králové. Faculty of Informatics and Management.. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019
5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 Art. City placement and set jetting as unconventional marketing communication tools for local governments / Agnieszka Smalec. // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. 2019, vol. 1 no. 1, s.165-171
5.6 13 1 3 4,33 0,3333 4,3329 Art. Sustainable tourism in the activities of city authorities : Poland - case study / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.283-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-35
5.6 5 1 3 1,67 0,3333 1,6665 aut. roz. Gender as a determinant of tourism activity of the inhabitants of European countries / Renata Seweryn, Agata Niemczyk, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019
5.6 5 1 3 1,67 0,3333 1,6665 aut. roz. Z generation in the international tourism market / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019
5.6 5 1 3 1,67 0,3333 1,6665 aut. roz. Cooperation between local government and nongovernmental organizations as a platform for the development of social dialogue / Agnieszka Smalec, Agata Niemczyk, Renata Seweryn. - // W: Economic and Social Development : 38th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Mustapha Machrafi, Ante Samodol.. - Varazdin ; Koprivnica ; Warsaw ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2019
5.6 5 1 3 1,67 0,3333 1,6665 aut. roz. Market monitoring and its importance in the development of tourism on a local scale / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Tomasz Studzieniecki. - // W: 21st International Colloquium on Regional Sciences. Conference Proceedings. - Publisher: Masarykova univerzita, Brno - Brno, 2018 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-69
2017 odrzucone Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego / Agnieszka Smalec. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017
2017 odrzucone Local government activities relating to local entrepreneurship by tourism entities in the Pomeranian Voivodeship / Marzena Wanagos, Agnieszka Smalec, Krzysztof Małachowski. - // W: XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách, Kurdějov 14.-16. 6. 2017 : Sborník příspěvků / ed. by Viktorie Klímová, Vladimír Žítek.. - Brno : Masarykova univerzita, 2017 DOI: 10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-91
2017 odrzucone Kampanie reklamowe w wybranych krajach : studium przypadku Toyoty = Advertising campaigns in selected countries : case study of Toyota / Agnieszka Smalec, Joanna Hernik. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.357-364
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017