Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.199-210 (WorkId 11914)
  2. Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym / Magdalena Kalińska-Kula, Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.254-266 DOI: 10.15611/pn.2016.460.23 (WorkId 14650)
  3. Beko - strategia tureckiej marki na polskim rynku / Joanna Hernik, Agnieszka Smalec. // Handel Wewnętrzny. 2018, iss. 4(375) t. 2, s.17-28 (WorkId 22303)
  4. Big data as a tool helpful in communication management / Agnieszka Smalec. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.5156-5165 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.293 (WorkId 28639)
  5. City placement and set jetting as unconventional marketing communication tools for local governments / Agnieszka Smalec. // Journal of Corporate Responsibility and Leadership. 2019, vol. 1 no. 1, s.165-171 (WorkId 24182)
  6. E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 30, s.405-418 (WorkId 11910)
  7. Film Tourism in the Promotion of a Touristic Area / Agnieszka Sawińska, Agnieszka Smalec. // European Research Studies Journal. 2023, , s.513-522 DOI: 10.35808/ersj/3302 (WorkId 35025)
  8. Gry miejskie oraz questing jako formy komunikacji i kreowania wizerunku regionu / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.193-206 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-16 (WorkId 13165)
  9. Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 35, s.253-266 (WorkId 11908)
  10. Kampanie reklamowe w wybranych krajach : studium przypadku Toyoty = Advertising campaigns in selected countries : case study of Toyota / Agnieszka Smalec, Joanna Hernik. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.357-364 (WorkId 18290)
  11. Marketing communication of fashion events vs. consumer expectations / Agnieszka Smalec, Barbara Mróz-Gorgoń. // Economics and Culture. 2015, vol. 12, s.73-85 (WorkId 12642)
  12. Rola komunikacji w zarządzaniu satysfakcją klienta-obywatela / Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 355, s.119-128 (WorkId 11916)
  13. Sustainable tourism in the activities of city authorities : Poland - case study / Agata Niemczyk, Renata Seweryn, Agnieszka Smalec. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.283-297 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-35 (WorkId 22110)
  14. System identyfikacji wizualnej jako element komunikacji marketingowej na przykładzie Szczecina / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.682-687 (WorkId 11915)
  15. Wykorzystanie mediów społecznościowych przez samorządy lokalne w procesie komunikacji społecznej / Agnieszka Smalec, Leszek Gracz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.180-191 DOI: 10.15611/pn.2015.414.14 (WorkId 12806)
  16. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej samorządów / Agnieszka Smalec. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 4, s.334-340 (WorkId 11912)