The effective management of social campaigns : planning and assessing the media message

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
The effective management of social campaigns
Podtytuł
planning and assessing the media message
Odpowiedzialność
Anna Borawska
Twórcy
  • Borawska Anna ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Zarządzania
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-6680-1052 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2021
Objętość
0,92 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-030-71869-5_18
Adres URL
https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-71869-5_18
Adres URL
https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-71869-5
Uwaga ogólna
This paper was presented at the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference, which was held on April 15-17, 2020, virtual conference.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na wyłącznej licencji Springer Nature Switzerland AG 2021.
Uwaga ogólna
First online: 01 June 2021.
Finansowanie
The project was financed with the National Science Centre funds. DEC-2016/21/B/HS4/03036
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Publikacja konferencyjna
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Eurasian Business and Economics Perspectives : proceedings of the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference / editors Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir.. - Cham : Springer, 2021 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5
Strony: 279-291
Seria: Eurasian studies in business and economics 2364-5067 vol. 18;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-08-06
PBN
Wyświetl
WorkId
27567

Lista publikacji