The effective management of social campaigns : planning and assessing the media message
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- The effective management of social campaigns
- Podtytuł
- planning and assessing the media message
- Odpowiedzialność
- Anna Borawska
- Twórcy
-
-
Borawska Anna
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Zarządzania
-
Borawska Anna
( Autor
)
5.6
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0001-6680-1052 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2021
- Objętość
- 0,92 (arkuszy wydawniczych), 13 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.1007/978-3-030-71869-5_18
- Adres URL
- https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-030-71869-5_18
- Adres URL
- https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-71869-5
- Uwaga ogólna
- This paper was presented at the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference, which was held on April 15-17, 2020, virtual conference.
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na wyłącznej licencji Springer Nature Switzerland AG 2021.
- Uwaga ogólna
- First online: 01 June 2021.
- Finansowanie
- The project was financed with the National Science Centre funds. DEC-2016/21/B/HS4/03036
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Publikacja konferencyjna
- Dane konferencji
-
- 31st Eurasia Business and Economics Society Conference Polska 2020-04-15 - 2020-04-17
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- 31st Eurasia Business and Economics Society Conference Polska 2020-04-15 - 2020-04-17
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Eurasian Business and Economics Perspectives : proceedings of the 31st Eurasia Business and Economics Society Conference / editors Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir.. - Cham : Springer, 2021 DOI: 10.1007/978-3-030-71869-5
Strony: 279-291
Seria: Eurasian studies in business and economics 2364-5067 vol. 18;