social media
Słowo kluczowe
- Słowo
- social media
- Język
- Angielski (English)
- Publikacji
- 41
Publikacje
- Artykuł Effectiveness of social media profiles of public institutions as a factor in building an efficient future communication strategy / Magdalena Kotnis. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.213-223 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.185.12 2023
- Artykuł Influencer Marketing : Researching Consumer Interest in Topics Discussed by Influencers in Social Media / Urszula Chrąchol Barczyk. // Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych. 2023, , s.204-213 DOI: 10.22630/MIBE.2023.24.3.16 2023
- Artykuł Influencer Marketing in the Promotion of Cities and Regions / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.35-43 DOI: 10.35808/ersj/3270 2023
- Artykuł Social Media and Company Stock Performance : A Thematic and Bibliometric Review / Katarzyna Byrka-Kita, Renata Gola. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2023, , s.33-55 DOI: 10.17951/h.2023.57.3.33-55 2023
- Artykuł Social Media Influencer Marketing in the Food Industry : A Spatial Distribution of Research / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, T.26 z.3, s.246-260 DOI: 10.35808/ersj/3209 2023
- Artykuł Social Media Influencer Marketing in the Promotion of Tourist Destinations / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.585-594 DOI: 10.35808/ersj/3309 2023
- Artykuł The Filter Bubble : How to Control Democracy in the Information Society Era / Ewa Milczarek. // Izzivi prihodnosti = Challenges of the Future. 2023, Vol. 8 no. 1, s.1-14 DOI: 10.37886/ip.2023.001 2023
- Artykuł Are social media matter for the football club finance? / Agnieszka Majewska, Aleksandra Majewska. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.2068-2076 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.266 2022
- Artykuł Social media as support channels in communication with society on sustainable forest management / Kamila Słupińska, Marek Wieruszewski, Piotr Szczypa, Anna Kożuch, Krzysztof Adamowicz. // Forests. 2022, vol. 13 iss. 10 DOI: 10.3390/f13101696 2022
- Artykuł Communicating socially responsible actions by means of social media in the process of building the image of an organization, as seen in the case of start-ups from the cosmetics industry / Ewa Mazur-Wierzbicka. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4279-4289 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.204 2021
- Artykuł Does crowdsourcing as part of user-driven innovation activity affect its results? : an empirical analysis of R&D departments in Poland / Katarzyna Szopik-Depczyńska, Izabela Dembińska, Agnieszka Barczak, Angelika Kędzierska-Szczepaniak, Krzysztof Szczepaniak, Radosław Depczyński, Giuseppe Ioppolo. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 18 DOI: 10.3390/en14185809 2021
- Artykuł Effectiveness of city halls’ social networking sites in Poland based on the Data Envelopment Analysis (DEA) methodology / Magdalena Kotnis, Małgorzata K. Guzowska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.4227-4236 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.199 2021
- Artykuł New professional competencies in the era of WEB 2.0 and 3.0 and the dissemination of ICT / Jacek Rudewicz, Krzysztof Sala. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2021, vol. 17 nr 1, s.19-34 DOI: 10.24917/20833296.171.2 2021
- Artykuł The impact of social media on fulfilling identity needs of a person : the case of China / Krzysztof Łuszczek, Chen Chen. // Edukacja Międzykulturowa. 2021, nr 1(14), s.258-270 2021
- Rozdział Communication of Transport for London conducted in social media during the London Underground industrial action / Krzysztof Flasiński. - // W: Słowo, tekst, czas XIII : frazologia w dyskursie i przekładzie / pod redakcją Mirosławy Hordy, ; [aut. : Tatâna Kosmeda, Galina Bilovus, Tomasz Szutkowski, Mirosława Hordy, Nina Mečkovskâ, Rainer Eckert, Leonid Krysin Petrovič, Natal'â Bogdanova-Beglarân, Jolanta Ignatowicz-Skowrońska, Jarosław Liberek, Andrej Zajnul'dinov Târenkov, Alehandro Martin Lopes Fernandes, Marâna Parzulova, Jadwiga Tarsa, Natalâ Šarmanova, Gabriela Vil'k, Katarzyna Agnieszka Kłosowska, Krzysztof Flasiński, Svetlana Nevzorova, Tatâna Stojkova, Natalìâ Venžinovič, Irina Backe-Policatro]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 2020
- Rozdział Information management on profiles of public institutions in social media / Magdalena Kotnis. - // W: Selected aspects of information civilization / scientific editor Jacek Buko ; [autorzy: Marta R. Jabłońska, Radosław Zajdel, Magdalena Kotnis, Agnieszka Mikołajewska, Katarzyna Staniszewska, Beata Andrzejczak, Tomasz Bober]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Artykuł Social media in the context of marketing innovations - based on own research among service companies from Szczecin / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. 2020, t. 47 nr 3, s.117-131 DOI: 10.25944/znmwse.2020.03.117131 2020
- Rozdział The Impact of Donald J. Trump’s Twitter Profile on the Strength of the United States Nation Brand in the Period 2017-2018 / Michał Prusinowski. - // W: Enterprise in the global economy : challenges of the current global environment : 4th Int. e-conference “Enterprises in the Global Economy” EGE (14th October 2019) - Bologna : Filodiritto Editore, 2020 2020
- Rozdział The use of social media among service companies from Szczecin / Kostrzewska Martyna. - // W: Humanitarian Corpus : collection of scientific articles on contemporary problems of philosophy, cultural studies, psychology, pedagogy and history. Issue 35, vol. 1 / [comp. by Wiktor Możgin, S. S. Rusakov - Vinnytsia : TVORY, 2020 2020
- Rozdział The use of social media for the promotion of catering services during the first wave of the coronavirus pandemic : theoretical and analytical considerations on the example of Facebook / Marta Sidorkiewicz. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Rozdział Internet as a tool for local government communication with the local community : selected aspects / Agnieszka Smalec. - // W: Hradec Economic Days : double-blind peer-reviewed proceedings of the International Scientific Conference Hradec Economic Days 2019, February 5-6, 2019 Hradec Králové, Czech Republic. Part 2 / editors: Pavel Jedlička, Petra Marešová, Ivan Soukal ; University of Hradec Králové. Faculty of Informatics and Management.. - Hradec Králové : University of Hradec Králové, 2019 2019
- Artykuł Place of customer relationship building tools in relation to the customer knowledge management model / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.83-89 2019
- Artykuł The use of selected social media : Instagram to promote physical activity and a pro-health lifestyle / Jarosław Nadobnik. // Studies in Sport Humanities. 2018, vol. 24, s.33-38 DOI: 10.5604/01.3001.0013.7563 2019
- Artykuł Types of users and their activities in social media and their possibilities to engage in activities / Kamila Słupińska. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. 1 no 1, s.72-82 2019
- Książka Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 2018
- Artykuł Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 2018
- Artykuł Information and communication technologies (ICT) in banking sector / Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Mariusz Woźniakowski. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.39-48 2018
- Artykuł Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 2018
- Rozdział Social media in creating internal communiaction in companes / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 2018
- Artykuł Social media in the marketing communication of Polish banks / Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Mariusz Woźniakowski. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.23-29 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-03 2018
- Artykuł The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 2018
- Artykuł Social media adoption in local governments : the case of Poland / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.19-26 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-03 2017
- Rozdział Use and popularity of selected social media for educational and scientific purposes / Kamila Słupińska. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 2017
- Artykuł Marketing analysis of social media : definition considerations / Barbara Mróz-Gorgoń, Kamila Peszko. // European Journal of Service Management. 2016, nr 20, s.33-40 DOI: 10.18276/ejsm.2016.20-04 2016
- Artykuł Social media as a relationship marketing tool of modern university / Hanna Hall, Kamila Peszko. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 5 (46), s.41-56 DOI: 10.18276/miz.2016.46-05 2016
- Artykuł Social media as an important form of local government offices communication / Agnieszka Smalec. // The Macrotheme Review : a multidisciplinary journal of global macro trends. 2016, vol. 5 iss. 1, s.151-161 2016
- Rozdział The academic weblog as a social networking genre / Małgorzata Sokół. - // W: Academic (Inter) genres : between Texts, Contexts and Identities / eds. Anna Duszak, Grzegorz Kowalski.. - Frankfurt an Main : Peter Lang, 2015 2015
- Artykuł The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 2015
- Artykuł The role of social media in economy / Anna Drab-Kurowska. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 105, s.297-305 2013
- Rozdział The use of social media in health-related communications / Magdalena Soboń. - // W: Wybrane aspekty zarządzania marketingowego / red. nauk. Joanna Szwacka-Mokrzycka, Marzena Lemanowicz. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2013 2013
Lista słów kluczowych