Identify Customer Element Through Empathy Map and User Persona

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Identify Customer Element Through Empathy Map and User Persona
Odpowiedzialność
Puti Sinansari, Syauqina Hening Salsabila, Syarifa Hanoum, Agnieszka Lopatka, Wojciech Wlodarski
Twórcy
Sumy twórców
5 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9775-640X 5.1 70 1 5 31,30 0,4472 31,3040 Art., konferencja z listy
0000-0002-8224-6228 5.6 70 1 5 31,30 0,4472 31,3040 Art., konferencja z listy
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 9 (stron).
Identyfikator DOI
10.1016/j.procs.2023.10.411
Adres URL
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050923015697
Adres URL
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/225/suppl/C
Uwaga ogólna
27th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2023).
Uwaga ogólna
This is an open access article under the CC BY-NC-ND license (https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0).
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • Publikacja konferencyjna
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY_NC_ND - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-12-08 - Data udostępnienia
Dane konferencji
Słowa kluczowe
Czasopismo
Procedia Computer Science
( eISSN 1877-0509 )
Kraj wydania: Holandia (Netherlands)
Zeszyt: tom 225
Strony: 4148-4156
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-12-11
WorkId
35174

Lista publikacji