Machine Learning in Gamification and Gamification in Machine Learning : A Systematic Literature Mapping

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Machine Learning in Gamification and Gamification in Machine Learning
Podtytuł
A Systematic Literature Mapping
Odpowiedzialność
Jakub Swacha and Michał Gracel
Twórcy
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-2214-6989 5.6 100 1 2 100,00 1,0000 100,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2023
Objętość
17 (stron).
Szacowana objętość
1,06 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.3390/app132011427
Adres URL
https://www.mdpi.com/2076-3417/13/20/11427
Adres URL
https://www.mdpi.com/2076-3417/13/20
Uwaga ogólna
This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https:// creativecommons.org/licenses/by/ 4.0/).
Uwaga ogólna
This article belongs to the Special Issue Applications of Artificial Intelligence and Machine Learning in Games.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
CC_BY - Licencja,
FINAL_PUBLISHED - Wersja tekstu,
OPEN_JOURNAL - Sposób publikacji,
AT_PUBLICATION - Moment udostępnienia,
2023-10-18 - Data udostępnienia
Słowa kluczowe
Czasopismo
Applied Sciences
( ISSN 2076-3417 )
Kraj wydania: Szwajcaria (Schweiz)
Zeszyt: tom 13 zeszyt 20
Strony: 1-17
Nr: 11427
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-18
PBN
Wyświetl
WorkId
34776

Lista publikacji