Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements
Odpowiedzialność
Mateusz Piwowarski
Twórcy
  • Piwowarski Mateusz ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0003-2541-1909 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2017
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
Identyfikator DOI
10.1007/978-3-319-62938-4_22
Adres URL
https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-62938-4_22
Uwaga ogólna
Materials of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Publikacja konferencyjna

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Publikacja konferencyjna
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Dane konferencji
Dane konferencji dokumentu źródłowego
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4
Strony: 341-352
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-10-10
PBN
Wyświetl
WorkId
15420

Lista publikacji