Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements
Rozdział - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Cognitive neuroscience techniques in examining the effectiveness of social advertisements
- Odpowiedzialność
- Mateusz Piwowarski
- Twórcy
-
-
Piwowarski Mateusz
( Autor
)
5.6
Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Modelowania i Symulacji Procesów Gospodarczych
-
Piwowarski Mateusz
( Autor
)
5.6
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0003-2541-1909 5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. - Gł. język publikacji
- Angielski (English)
- Data publikacji
- 2017
- Objętość
- 0,8 (arkuszy wydawniczych), 12 (stron).
- Identyfikator DOI
- 10.1007/978-3-319-62938-4_22
- Adres URL
- https://link.springer.com/chapter/10.1007%2F978-3-319-62938-4_22
- Uwaga ogólna
- Materials of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference.
- Uwaga ogólna
- Publikacja dostępna w wersji elektronicznej.
- Cechy publikacji
-
- Publikacja konferencyjna
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Publikacja konferencyjna
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Dane konferencji
-
- Metody Komputerowe w Ekonomii Eksperymentalnej (Computational Methods in Experimental Economics CMEE) Szczecin Polska 2016-11-30 - 2016-12-01 , Indeksowana w Web of Science
- Dane konferencji dokumentu źródłowego
-
- Metody Komputerowe w Ekonomii Eksperymentalnej (Computational Methods in Experimental Economics CMEE) Szczecin Polska 2016-11-30 - 2016-12-01 , Indeksowana w Web of Science
- Słowa kluczowe
- Dokument źródłowy
-
Neuroeconomic and behavioral aspects of decision making : proceedings of the 2016 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2017 DOI: 10.1007/978-3-319-62938-4
Strony: 341-352
Seria: Springer Proceedings in Business and Economics 2198-7246 ;