Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Lista serii wydawniczych
Seria wydawnicza
- Seria
-
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 866. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
- ISSN
- 1509-0507
- Ignoruj przy eksporcie do PBN-S
Publikacje w ramach serii
-
nr 28
Reakcje współczesnych organizacji na zmiany zachodzące na rynkach europejskich / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013
-
nr 29
Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów / [red. nauk. Grażyna Rosa]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013
-
nr 30
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013
-
nr 31
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wybrane aspekty marketingu w handlu i usługach / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczni: Leszek Gracz, Izabela Ostrowska ; red. statystyczny: Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013
-
nr 32
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013
-
nr 34
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014
-
nr 35
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014
-
nr 36
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Zachowania konsumentów i komunikacja marketingowa w zmieniającym się otoczeniu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014
-
nr 37
Zmiany koncepcji zarządzania, finansów, marketingu w organizacjach w gospodarce opartej na usługach / [redaktorzy naukowi Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015
-
nr 39
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa z otoczeniem / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015
-
nr 40
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015