młody konsument
Słowo kluczowe
- Słowo
- młody konsument
- Język
- Polski
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł Modeling e-loyalty of Polish young consumers : comparing the impact of selected online communication tools in 2016 and 2021 / Magdalena Kowalska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3380-3390 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.111 2021
- Artykuł Quality of life of young consumers : evidence from Poland / Agnieszka Bretyn. // European Research Studies Journal. 2021, Vol. 24 Issue 2B, s.1163-1173 DOI: 10.35808/ersj/2335 2021
- Artykuł The significance and evaluation of selected online communication tools : a comparative analysis of young consumers from Poland, Croatia and China / Magdalena Kowalska, Martyna Kostrzewska, Kristina Petljak. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.91-107 2021
- Artykuł Motywy wyboru e-dostawcy w segmencie młodych konsumentów / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.321-330 2018
- Artykuł Online communicationtools in building relationships with young consumers / Magdalena Kowalska. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 no 2, s.104-113 2018
- Artykuł Czynniki społeczno-kulturowe jako determinanty zachowań rynkowych młodych konsumentów / Magdalena Kowalska. // Marketing i Rynek. 2017, nr 4, s.167-175 2017
- Artykuł Konsumpcja mobilnych usług prozdrowotnych przez młodych konsumentów / Magdalena Soboń. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 2, s.176-186 2015
- Książka Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec]. - Szczecin : Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2013 2013
- Artykuł Wybrane aspekty jakości życia młodych konsumentów w Polsce / Agnieszka Bretyn. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 305, s.62-72 2013
- Artykuł Young consumers as group buying services’ customers / Edyta Rudawska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 10, s.598-606 2013
Lista słów kluczowych