Publikacje punktowane kryteriami Ustawy 2.0

Wydane od roku 2022
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 100 2 2 100,00 0,5000 50,0000 Art. Customers' Emotions and Openness to Product Co-Creation : an Empirical Analysis Based on EEG Data / Konrad Biercewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // European Research Studies Journal. 2023, , s.49-69 DOI: 10.35808/ersj/3138
5.6 100 2 2 100,00 0,5000 50,0000 Art. Using high-tech tools for consumer buying decisions of FMCG / Małgorzata Wiścicka-Fernando, Konrad Biercewicz. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, z.174, s.388-402 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.27
5.6 70 2 2 70,00 0,5000 35,0000 Art. Understanding the relationship between firms’ level of knowledge on the smart city concept and the size of the firm : an empirical study / Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2024, , s.157-168 DOI: 10.29119/1641-3466.2024.193.9
5.6 100 4 4 100,00 0,2500 25,0000 Art. Modern methods of sustainable behaviour analysis : the case of purchasing FMCG / Konrad Biercewicz, Urszula Chrąchol-Barczyk, Jarosław Duda and Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 20, s.1-24 DOI: 10.3390/su142013387
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Entrepreneurship and innovativeness according to female entrepreneurs : the case of Poland and comparative analysis / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: Innovation, entrepreneurship and women / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando ; [autorzy Aleksandra Matuszewska-Janica, Urszula Ala-Karvia, Jinyue Yang, Lena Trojer, Sandra Misiak-Kwit, Gertrud Åström, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando, Virve Transtok, Małgorzata Wiścicka-Fernando]. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2022
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Innovation, entrepreneurship and women / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando ; [autorzy Aleksandra Matuszewska-Janica, Urszula Ala-Karvia, Jinyue Yang, Lena Trojer, Sandra Misiak-Kwit, Gertrud Åström, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando, Virve Transtok, Małgorzata Wiścicka-Fernando]. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2022
Wydane do roku 2021
Dysc. Pc k m P U Pu Opis Publikacja
5.6 70 1 1 70,00 1,0000 70,0000 Art., konferencja z listy The use of mobile technologies in online shopping during the Covid-19 pandemic : an empirical study / Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3413-3422 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.114
5.6 100 2 3 100,00 0,5000 50,0000 Art. Co-Creation as an Innovative Way to Develop an Enterprise : Cross-Country Analysis / Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando. // Sustainability. 2019, vol.11 iss. 23 DOI: 10.3390/su11236737
5.6 100 2 3 100,00 0,5000 50,0000 Art. The symbiotic mutualism between co-creation and entrepreneurship / Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Kelaniyage Shihan Dilruk Fernando. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 11 DOI: 10.3390/su13116285
5.6 40 1 1 40,00 1,0000 40,0000 Art. Crowdfunding as an internet tool used for establishing relationships with the customer : a concept paper / Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.165-176
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Equality and management / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; [auth.: M. Hozer-Koćmiel, P. Halik, A. Sobolewska, P. Wijewantha, S. D. Fernando, K. C. Koththagoda, D. M. R. Dissanayake, W.M.C.B. Wanninayake, R. Herath, D. A. T. Kumari, H. M. R. Pushpanjalee Herath, K. Wijayawardena, N. Wijewardena, S. Misiak-Kwit]. - Szczecin : volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Sustainability marketing tools in small and medium enterprises / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Communication, relations, management / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; [aut.: Maria Udén, Ylva Fältholm, Prabhashini Wijewantha, Ilona Kiausiene, Vaidilute Kaminskiene, Karolina Kubiak, K.K. Tharindu Udayanga, Sabilah Margirizki, Vlada Ivanova]. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2018
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Communication, relations, management. No. 3 / Ed. by Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; autorzy Raquel Lorenzo Alonso, Katarzyna Bernaś, Marcos González, Wojciech Jarecki, Sunny Kumar, Gabin Levillain, André López Pérez, Vu Minh Trang. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020
5.6 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Red. mon. Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021
5.6 20 1 1 20,00 1,0000 20,0000 aut. roz. Communication in a network organization : special reference to Winnet Centre of Excellence® / Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021
5.6 20 3 3 20,00 0,3333 6,6667 aut. roz. The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018
5.6 10 2 2 10,00 0,5000 5,0000 Red. mon. Development of women and management / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka. - Kelaniya : University of Kelaniya, 2017
5.6 15 3 3 15,00 0,3333 5,0000 Art. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5
5.6 10 2 2 10,00 0,5000 5,0000 Red. mon. Communication, relations, management. No. 2 / ed. by Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; [aut.: Damien Demanghon, Ania Gawrońska, Viktoriia Litvinova, Marcos González Feijóo, Vlada Ivanova, Manjula Samarakoon]. - Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2019
5.6 14 2 3 9,33 0,3334 4,6669 Art. Employees as internal stakeholders in the concept of sustainable marketing : a comparative analysis of European and Asian market / Edyta Rudawska, Sudath Weerasiri, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // International Journal of Contemporary Management. 2018, brak, s.17 DOI: 10.4467/24498939IJCM.18.048.10034
5.6 9 1 2 4,50 0,5000 4,5000 Art. Czynnik ludzki w tworzeniu strategii marketingu zrównoważonego / Anna Pluta. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.180-189
5.6 9 3 3 9,00 0,3333 3,0000 Art. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323
5.6 5 1 3 1,67 0,3333 1,6665 aut. roz. Women in co-creation : comparative study between Poland and Sri Lanka / Palamandadige Madhuri Priyanwada Fernando, Shanika Iresha Wijenayake, Małgorzata Wiścicka. - // W: Development of women and management / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka. - Kelaniya : University of Kelaniya, 2017
5.6 1 2 2 1,00 0,5000 0,5000 Art. Building relations between a company and consumers through co-creation: Polish and Chinese context / Małgorzata Wiścicka, Sandra Misiak-Kwit. // Kelaniya Journal of Management. 2017, vol. 6 iss. 1, s.32-46 DOI: 10.4038/kjm.v6i1.7525
Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021