Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Socio-ecological innovations in marketing strategy
Podtytuł
a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Wiścicka-Fernando Małgorzata ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9009-9435 5.6 15 3 3 15,00 0,3333 5,0000 Art.
0000-0003-4486-9456 5.6 15 3 3 15,00 0,3333 5,0000 Art.
0000-0001-9928-3335 5.6 15 3 3 15,00 0,3333 5,0000 Art.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2018
Objętość
1,26 (arkuszy wydawniczych), 19 (stron).
Identyfikator DOI
10.18559/ebr.2018.3.5
Adres URL
http://www.ebr.edu.pl/volume18/issue3/2018_3_51.pdf
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons licence CC BY.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Economics and Business Review
( ISSN 2392-1641 eISSN 2450-0097 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 4 (18) zeszyt 3
Strony: 51-69
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-01-16
PBN
Wyświetl
WorkId
20950

Lista publikacji