Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej
Odpowiedzialność
Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka
Twórcy
  • Rudawska Edyta ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Marketingu
  • Wiścicka-Fernando Małgorzata ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Inwestycji - Katedra Marketingu
Sumy twórców
3 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9009-9435 5.6 9 3 3 9,00 0,3333 3,0000 Art.
0000-0003-4486-9456 5.6 9 3 3 9,00 0,3333 3,0000 Art.
0000-0001-9928-3335 5.6 9 3 3 9,00 0,3333 3,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2017
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Wersja elektroniczna publikacji na płycie CD.
Finansowanie
Publikacja powstała w efekcie międzynarodowego projektu badawczego finansowanego ze środków na naukę Narodowego Centrum Nauki w Krakowie, pt. „Koncepcja marketingu zrównoważonego i jej stosowanie na wybranych rynkach europejskich - identyfikacja międzynarodowych różnic”, konkurs Harmonia (Kierownik projektu: prof. US Edyta Rudawska). 014/14/M/HS4/00891
Cechy publikacji
  • Artykuł monograficzny
Słowa kluczowe
Czasopismo
Marketing i Rynek
( ISSN 1231-7853 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 9
Strony: 315-323
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2017-10-05
PBN
Wyświetl
WorkId
15381

Lista publikacji