Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Characteristic and typology of crowd motivators to crowsourcing platform contribution / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.445-451 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-54 (WorkId 22474)
  2. Consumer behaviour of "Young Adults" as a determinant of the development of product innovation / Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2019, vol. no 1, s.63-71 (WorkId 23850)
  3. Creative consumer values in the process of developing product innovation / Anna Szwajlik. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2016, vol 2 no. 2, s.121-131 (WorkId 13444)
  4. Crowdsourcing as a challenge for advertising agencies in the creative service market / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 26 2, s.257-263 DOI: 10.18276/ejsm.2018.26-32 (WorkId 19001)
  5. Crowdsourcing platforms as virtual organizations : implications for contributors / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2020, Vol. 52 No.1(195), s.200-208 DOI: 10.5604/01.3001.0014.0274 (WorkId 24193)
  6. Developing activities in social media and their functions illustrated with an example of companies from the ICT sector / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik. // Journal of Emerging Trends in Marketing and Management. 2018, vol. 1 no. 1, s.69-78 (WorkId 19967)
  7. Employee engagement level in ICT organizations as a barrier to the use of social media functions / Kamila Słupińska, Anna Szwajlik, Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Research Studies Journal. 2020, vol. 23 special issue 2, s.362-375 DOI: 10.35808/ersj/1829 (WorkId 26184)
  8. Identification and verification of the key methodology elements of measuring digital competences of ICT companies' customers / Anna Szwajlik. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3848-3855 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.159 (WorkId 27988)
  9. IT software purchase decisions in terms of business customer experience / Anna Szwajlik. // Human Technology. 2023, , s.207-219 DOI: 10.14254/1795-6889.2023.19-2.4 (WorkId 34910)
  10. Jakościowe metody badawcze w procesie rozwoju innowacji produktowej a możliwości wykorzystania mediów społecznościowych / Kamila Słupińska (Peszko), Anna Szwajlik. // Studia Oeconomica Posnaniensia. 2018, vol. 6 no. 5, s.90-103 DOI: 10.18559/SOEP.2018.5.7 (WorkId 19287)
  11. Rozwój innowacji produktowych : rola konsumenta / Anna Szwajlik. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/3, s.61-73 DOI: 10.18276/sip.2017.48/3-05 (WorkId 17004)
  12. Selected areas and methods of applying the concept of working consumer at a company / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-38 (WorkId 19654)
  13. The use of consumer voice in the process of service innovation creation / Anna Szwajlik, Leszek Gracz. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.59-66 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-08 (WorkId 14649)
  14. The use of social media in employer branding in the light of the research on the ICT sector enterprises / Anna Szwajlik. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.493-498 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-59 (WorkId 22270)
  15. Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych / Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.197-206 (WorkId 13211)
  16. Value of crowdsourcing in the development process of product innovations / Anna Szwajlik. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2018, vol. 50 no. 4 (190), s.171-183 DOI: 10.5604/01.3001.0013.0732 (WorkId 22854)
  17. Włączenie konsumentów w proces rozwoju innowacji produktowych przy wykorzystaniu mediów społecznościowych / Anna Szwajlik, Kamila Słupińska (Peszko). // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 1 (47), s.363-372 (WorkId 15995)