Wszystkie publikacje powiązane z "Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania"

  1. Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176 (WorkId 10801)
  2. Finansowe i pozafinansowe koszty zachowań zakupowych w świetle koncepcji wartości dla klienta / Ewa Frąckiewicz, Beata Marciniak. // Marketing i Rynek. 2018, r. 25 nr 4, s.203-212 (WorkId 18520)
  3. Innowacje marketingowe : między maksymalizacją zysku a społecznąodpowiedzialnością / Ewa Frąckiewicz. // Logistyka. 2015, nr 2, s.1459-1463 (WorkId 11887)
  4. Internet jako medium komunikacji i sprzedaży na srebrnym rynku / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2018, nr 354, s.7-16 (WorkId 24166)
  5. Internet rzeczy - nowe oblicze komunikacji marketingowej? / Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. 2016, t. 67 nr 2, s.143-149 (WorkId 13839)
  6. Internet w procesie internacjonalizacji MSP : wyniki badań / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.111-115 (WorkId 15380)
  7. Kształcenie akademickie w synergii z biznesem - marketingowe wyzwanie dla uczelni wyższych / Ewa Frąckiewicz, Antoni Gwarek, Wioleta Samitowska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.235-240 (WorkId 9414)
  8. L`utilisation d`internet par les personnes agees - le cas de la Pologne / Ewa Frąckiewicz. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2013, nr 151, s.206-214 (WorkId 8600)
  9. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  10. Model of the SME’s internationalization through e-commerce : preliminary verification and development of the model / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk. // International Journal of Management Cases. 2013, vol. 15 iss. 2, s.59-76 (WorkId 8672)
  11. Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w procesie pozyskiwania wiedzy o klientach sieci handlowych - wybrane zagadnienia / Katarzyna Bilińska-Reformat, Ewa Frąckiewicz. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 1 (39), s.5-14 DOI: 10.18276/si.2016.39-01 (WorkId 13880)
  12. Online communities in poland: are e-commerce companies involved in creating and managing online social networks? / Aleksandra Grzesiuk, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Business and Globalisation. 2014, Vol. 12 No. 1, s.63-74 DOI: 10.1504/IJBG.2014.058030 (WorkId 8675)
  13. Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Marketing i Rynek. 2017, nr 9, s.315-323 (WorkId 15381)
  14. Przedsiębiorczość internetowa polskich MSP a polityka cyfrowa Unii Europejskiej / Ewa Frąckiewicz, Adrianna Ćwiertnia. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 10, s.125-130 (WorkId 11888)
  15. Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiak. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 459, s.204-213 DOI: 10.15611/pn.2016.459.19 (WorkId 14796)
  16. Rola kadry kierowniczej w budowaniu synergicznego układu relacji przedsiębiorstwo-pracownik-klient / Ewa Frąckiewicz, Anna Pluta. // Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie / Politechnika Łódzka. 2013, z. 49, s.79-88 (WorkId 8747)
  17. Rola marketingu mobilnego w rozwoju przedsiębiorstwa / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 39 t. 2, s.407-419 (WorkId 10743)
  18. Senior jako uczestnik rynku e-usług - stan obecny i perspektywy / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 11, s.356-364 (WorkId 10479)
  19. Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMGC w Polsce / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk, Katarzyna Bilińska-Reformat. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.46-55 (WorkId 12502)
  20. Socio-ecological innovations in marketing strategy : a comparative analysis of companies operating in Western European countries and Central-Eastern European countries / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Economics and Business Review. 2018, Vol. 4 (18) nr 3, s.51-69 DOI: 10.18559/ebr.2018.3.5 (WorkId 20950)
  21. Srebrny marketing a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.53-61 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-05 (WorkId 12844)
  22. Sustainable marketing as a response to contemporary challenges facing companies in Poland / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // International Journal of Management Cases. 2016, vol. 18 iss. 4, s.15-29 (WorkId 13925)
  23. Sustainable marketing mix - the basic assumptions / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2016, nr 15 (64), s.130-138 (WorkId 14040)
  24. Wpływ starzenia się ludności na zarządzanie przedsiębiorstwem - aspekty marketingowe / Ewa Frąckiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/2, s.11-20 DOI: 10.18276/sip.2017.48/2-01 (WorkId 15678)
  25. Wykorzystanie globalnej sieci w procesie internacjonalizacji MSP / Ewa Frąckiewicz, Adriana Ćwiertnia. // Zeszyty Naukowe. Studia Informatica / Uniwersytet Szczeciński. 2015, nr 36, s.65-74 DOI: 10.18276/si.2015.36-05 (WorkId 10955)
  26. Zastosowanie audytu marketingowego jako narzędzia tworzenia wartości / Ewa Frąckiewicz, Tomasz Rzychoń. // Handel Wewnętrzny. 2013, maj-czerwiec nr 3 t.1, s.188-194 (WorkId 8673)
  27. Zmiany modelu relacji biznesowych w środowisku wirtualnym / Ewa Frąckiewicz. // Management and Business Administration. Central Europe. 2013, vol. 21 no. 1 (120), s.55-70 (WorkId 8478)
  28. Komercjalizacja badań naukowych : praktyczny przewodnik dla naukowców / Jakub Brdulak, Krystyna Chinowska, Ewa Frąckiewicz, Antoni Gwarek, Jacek Kuciński, Stanisław Łobejko, Aleksander Moczała, Wioleta Samitowska, Alicja Sosnowska, Agnieszka Tokaj-Krzewska. - Warszawa : Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, 2013 (WorkId 96)
  29. Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów : stan, uwarunkowania, perspektywy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : CeDeWu, 2019 (WorkId 23554)
  30. Srebrna gospodarka : ujęcie społeczno-ekonomiczne / redakcja naukowa Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, ; [aut. : Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk, Renata Knap, Beata Bugajska, Milena Bera, Monika Śpiewak-Szyjka, Magdalena Sylwia Kamińska, Rafał Iwański, Wanda Skoczylas, Iwona Olejnik, Michał Litwiński, Katarzyna Włodarczyk, Iwona Bąk, Aleksandra Grzesiuk ]. - Warszawa : CeDeWu, 2020 (WorkId 25683)
  31. Informatyzacja marketingu : szansa czy zagrożenie? / Ewa Frąckiewicz. - // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. A. Czubała,P. Hadrian, J.W. Wiktor. - Warszawa : PWE, 2014 (WorkId 3335)
  32. Internet - un outil de (de-)construction du marché commun européen : aspect économique (2-021) / Ewa Frąckiewicz. - // W: La remise en cause des frontières : une nouvelle représentation de la réalité européenne / Claude Martin, Tawfiq Rkibi. - Grenoble : Université Grenoble Alpes, 2017 (WorkId 15351)
  33. Internet of things : marketing aspects / Ewa Frąckiewicz. - // W: The impact of the digital world on management and marketing / editors Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk. - Warsaw : Kozminski University, 2016 (WorkId 6092)
  34. Koncepcja ryzyka cyfrowego w strategii konkurowania o e-klienta / Ewa Frąckiewicz. - // W: Ryzyko w zarządzaniu : natura i uwarunkowania / [red. E.Urbanowska-Sojkin, M.Brzozowski]. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2013 (WorkId 1279)
  35. Living Standards of Men and Women in Retirement - a Comparison across Selected European and Asian Countries / Ewa Frąckiewicz, Magdalena Mojsiewicz. - // W: Development of women and management / scientific editors Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka. - Kelaniya : University of Kelaniya, 2017 (WorkId 17098)
  36. Small and medium enterprises in the food & beverage sector - the potential of the European market / Ewa Frąckiewicz. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 23650)
  37. The role of mobile devices in marketing communication with adolescent people : tha result from pilot study in Poland / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiuk. - // W: Book of abstracts : 12th International Circle Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research, 8th-10th April, 2015 / organised by Universytet Szczeciński.. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2015 (WorkId 5661)
  38. The scope of application for sustainability marketing tools in markets with different levels of socio-economic development / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka-Fernando. - // W: The sustainable marketing concept in European SMEs. Insights from the food & drink industry / Edited by Edyta Rudawska. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2018 (WorkId 20825)