Internet of things : marketing aspects

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Internet of things
Podtytuł
marketing aspects
Odpowiedzialność
Ewa Frąckiewicz
Twórcy
  • Frąckiewicz Ewa ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2016
Objętość
0,8 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Adres URL
http://www.fthm.uniri.hr/files/Kongresi/ToSEE/2015/papers/26%20Sawinska.pdf
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
The impact of the digital world on management and marketing / editors Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk. - Warsaw : Kozminski University, 2016
Strony: 47-60
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-10-07
WorkId
6092

Lista publikacji