Publikacje ze słowem kluczowym "orientacja marketingowa"

  1. Orientacja marketingowa biur podróży w Polsce / Agnieszka Sawińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.507-518 DOI: 10.15611/pn.2017.473.47 (WorkId 18081)
  2. Koncepcja pomiaru orientacji marketingowej na rynku touropertorskim / Agnieszka Sawińska, Aleksander Panasiuk, Marcin Hundert. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 15348)
  3. Teoretyczne aspekty orientacji marketingowej / Marcin Hundert, Katarzyna Orfin-Tomaszewska, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. - // W: Regulacja a orientacja marketingowa touroperatorów / redaktor naukowy Aleksander Panasiuk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 16359)
  4. Travel agencies' marketing orientation with reference to a 50+ consumer / Agnieszka Sawińska. - // W: Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015 (WorkId 5001)