Wszystkie publikacje twórcy

  1. Conditions for improving the functioning of logistics in courier companies / Józef Perenc. // European Journal of Service Management. 2018, Vol.28/1 no. 4, s.247-255 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/1-31 (WorkId 23092)
  2. Ewolucja studiów doktoranckich - od Politechniki Szczecińskiej do Uniwersytetu Szczecińskiego / Józef Perenc. // Problemy Transportu i Logistyki. 2017, nr 1 (37), s.61-68 (WorkId 18327)
  3. Factors determining the improvement of hotel service quality as seen by customers of Sheraton Hotel in Warsaw / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Turystyki i Zarządzania w Poznaniu. Studia Periegetica. 2020, t. 30 nr 2, s.125-136 DOI: 10.5604/01.3001.0014.4313 (WorkId 26506)
  4. Inteligentne systemy transportowe jako technologie sprzyjające rozwojowi sektora TSL / Jozef Perenc, Władysław Wojan. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 23, s.245-254 (WorkId 11573)
  5. Inwestycje w infrastrukturę bazy kontenerowej na Ostrowie Grabowskim jako szansa rozwoju transportu kombinowanego w PKP CARGO / Józef Perenc. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 22, s.247-262 (WorkId 11624)
  6. Istota modelowania hierarchicznego na potrzeby przewozów ładunków niebezpiecznych / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2017, nr 2(48), s.177-188 DOI: 10.18276/miz.2017.48-16 (WorkId 16485)
  7. Koncepcja włączenia Polski i polskich terminali do obsługi ładunków w relacjach Chiny-Europa-Chiny / Józef Perenc. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2018, nr 1 (130), s.109-120 DOI: 10.18276/epu.2018.130-11 (WorkId 19084)
  8. Logistyka i marketing narzędziem doskonalenia Polskiej Fundacji Ekologicznej / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 39, s.233-244 (WorkId 11554)
  9. Marketing i logistyka na potrzeby wsparcia ekologii w firmie Hans Aa / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 3(44), s.223-233 DOI: 10.18276/miz.2016.44-20 (WorkId 12693)
  10. Preferencje użytkowników transportu w świetle badań rynkowych / Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Genowefa Kondraciuk-Gabryś, Józef Perenc, Elżbieta Załoga. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 24, s.105-148 (WorkId 9530)
  11. The chances of polish conteiner termanals for winning cargo and services route China - Europe - China / Józef Perenc. // Problemy Transportu i Logistyki. 2017, nr 3 (39), s.47-58 DOI: 10.18276/ptl.2017.39-05 (WorkId 19007)
  12. Transcontonental cargo freights in China-Europe-China relations / Józef Perenc. // Logistics and Transport. 2018, nr 1 (37), s.85-94 (WorkId 18317)
  13. Usługi wynajmu aut osobowych szansą racjonalizacji kosztów firm / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 34, s.173-186 (WorkId 11626)
  14. Uwarunkowania dostaw i przewozów gazów technicznych w firmie MESSER / Józef Perenc. // Problemy Transportu i Logistyki. 2015, nr 29, s.259-272 DOI: 10.18276/ptl.2015.29-19 (WorkId 13408)
  15. Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami / Józef Perenc. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 31, s.471-484 (WorkId 11584)
  16. Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 (WorkId 752)
  17. Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18314)
  18. Rozważania o transporcie : księga jubileuszowa dedykowana profesor Elżbiecie Załodze / redakcja naukowa Tomasz Kwarciński, ; [aut. : Edward Włodarczyk, Robert Tomanek, Andrzej S. Grzelakowski, Edyta Rudawska, Stane Božìčnik, Wiesław Starowicz, Sebastian Belz, Elżbieta Załoga, Henryk Babis, Hubert Bronk, Peter Faller, Włodzimierz Januszkiewicz, Ewa Komorowska, Tomasz Kwarciński, Bogusław Liberadzki, Elżbieta Marciszewska, Maria Michałowska, Jerzy Mikulski, Leszek Mindur, Janusz Neider, Józef Perenc, Michał Pluciński, Danuta Rucińska, Andrzej Ruciński, Józef Stanielewicz, Krzysztof Szałucki, Maria Trojanek, Krystyna Wojewódzka-Król, Agnieszka Gozdek, Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Emilia Kuciaba, Jan Burnewicz, Stanisław Krawiec, Maciej Mindur, Wojciech Paprocki, Elżbieta Szaruga ]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25391)
  19. [Gospodarowanie w gałęziach i rodzajach transportu] : transport kolejowy / Juliusz Engelhardt, Józef Perenc. - // W: Transport : nowe wyzwania / redakcja naukowa Krystyna Wojewódzka-Król, Elżbieta Załoga.. - Wyd. 6. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2016 (WorkId 4697)
  20. Cena w usługach logistycznych / Józef Perenc. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18676)
  21. Rynek usług przewozowych / Józef Perenc. - // W: Technologie transportowe / pod red. Leszka Mindura.. - Radom : Wydawnictwo Instytutu Technologii Eksploatacji, 2014 (WorkId 4552)
  22. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych / Józef Perenc. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18677)
  23. Zachowania konsumentów usług / Józef Perenc. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4553)