Wszystkie publikacje typu "Rozdział"

  1. CSR a komunikacja marketingowa : sposoby komunikacji i budowania wizerunku organizacji wdrażających i stosujących koncepcje CSR / Monika Hładki, Kamila Peszko. - // W: Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce : sektorowe studia przypadków / red. nauk. Jerzy Rossa, Małgorzata Chojnacka.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2014 (WorkId 3988)
  2. Expectations and preferences of generations in terms of promotion of job offers / Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Modern conditions of development : economics and management / editors: Joanna Rosak-Szyrocka, Aneta Sokół. - Celje : University of Maribor, 2016 (WorkId 7239)
  3. Formy aktywnosci i motywy studentów zwiazane z przynależnościa do kół naukowych na przykładzie koła SKNKM "BRIEF" i KWB / Hanna Hall, Kamila Słupińska. - // W: Marketing (r)Evolution : nowe techniki, pomysły, rozwiązania / red. nauk. Hanna Hall ; [aut. Anna Bętkowska i in.].. - Rzeszów : Ofic.Wydaw.Politech.Rzesz, 2017 (WorkId 15975)
  4. Komunikacja instytucji publicznych poprzez media społecznościowe na przykładzie jednostek Państwowej Straży Pożarnej : z punktu widzenia młodych naukowców / Kamila Słupińska. - // W: Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 22390)
  5. Komunikacja niewerbalna / Kamila Słupińska. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 21115)
  6. Konsument na rynku usług edukacyjnych / Kamila Peszko. - // W: Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa. - Warszawa : Wydawnictwo C.H.Beck, 2015 (WorkId 4000)
  7. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych / Kamila Peszko. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14667)
  8. Narzędzia monitorowania działań marketingowych firm w internecie / Kamila Peszko. - // W: Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska.. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015 (WorkId 4735)
  9. Perspektywy rozwoju polskiego szkolnictwa wyższego w kontekście analizy kierunków ewolucji modelu polskiej edukacji / Kamila Peszko, Marta Zdanowska. - // W: Współczesne problemy nauki i szkolnictwa wyższego / pod red. Jacka Pakuły.. - Toruń : Eikon Studio, 2013 (WorkId 2897)
  10. Środowisko akademickie jako interesariusz i partner promocji miasta : przykłady działań z Poznania, Łodzi, Krakowa i Szczecina / Piotr Niedzielski, Kamila Peszko. - // W: Marketing jednostek terytorialnych : przykłady z Polski / red. nauk. Katarzyna Kuć-Czajkowska, Katarzyna Muszyńska.. - Lublin : UMCS, 2016 (WorkId 5944)
  11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym / Kamila Peszko, Agnieszka Matuszczak. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14665)
  12. The analysis of advertising media transformations and directions of changes of media selection by companies based on trends and advertising expenses / Kamila Peszko. - // W: International Conference on Business, Marketing and Information System Management (BMISM-15) and 4th International Conference on Law, Education and Humanities (ICLEH-15), Nov / eds. : Lili Zheng, Michel Plaisent.. - Paris : [s.n, 2015 (WorkId 4057)
  13. The impact of written correspondence on building customer relationship / Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Kamila Slupinska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 36th International Scientific Conference on Economic and Social Development - "Building Resilient Society" : book of proceedings / ed. Rozana Veselica, Gordana Dukic, Khalid Hammes ; Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; University North ; Faculty of Management University of Warsaw ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat.. - Zagreb, 2018 (WorkId 20982)
  14. The influence of generational differences on the perception and creation of the principles of written communication / Kamila Slupinska, Izabela Ostrowska, Grazyna Rosa, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : 34th International Scientific Conference on Economic and Social Development - XVIII International Social Congress (ISC-2018) : book of proceedings / editors Aleksander Maloletko, Natasa Rupcic, Zoltan Baracskai.. - Varazdin ; Moscow : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Russian State Social University ; Warsaw : Faculty of Management University of Warsaw ; Croatia : University North, Koprivnica, Croatia ; Rabat : Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2018 (WorkId 19722)
  15. The influence of the type of customer (individual vs institutional) on the principles of written communication of a large organization / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska, Leszek Gracz. - // W: Economic and Social Development : book of proceedings : 33rd International Scientific Conference on Economic and Social Development "Managerial Issues in Modern Business" / editors Tomasz Studzieniecki, Melita Kozina, Dunja Skalamera Alilovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 19324)
  16. Use and popularity of selected social media for educational and scientific purposes / Kamila Słupińska. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 (WorkId 18295)
  17. Wprowadzenie do negocjacji / Kamila Słupińska. - // W: Negocjacje i komunikacja : wybrane aspekty / redakcja naukowa Leszek Gracz, Kamila Słupińska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Kamila Słupińska. - Kraków, Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2018 (WorkId 21111)
  18. Written communication of a large organization with instytutional customers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 32nd International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Anatolij V. Kovrov, Oleg A. Popov, Anita Ceh Casni.. - Varazdin ; Odessa ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18866)
  19. Written communication of a large organization with mature cosumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 31st International Scientific Conference on Economic and Social Development : Legal Challenges of Modern World : book of proceedings / editors Marijan Cingula, Douglas Rhein, Mustapha Machrafi.. - Varazdin ; Mostar ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Law University of Split ; University of Split ; University Department for Forensic Sciences ; Faculty of Law University of Mostar ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18853)
  20. Written communication of a large organization with young consumers / Grazyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Kamila Slupinska. - // W: Economic and Social Development : 30th International Scientific Conference on Economic and Social Development : book of proceedings / editors Khalid Hammes, Igor Klopotan, Milica Nestorovic.. - Varazdin ; Warsaw ; Koprivnica ; Rabat : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw ; University North ; Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, 2018 (WorkId 18854)
  21. Written correspondence as an element of physicalevidence of a service company / Leszek Gracz, Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Kamila Słupińska. - // W: Economic and Social Development : 35th International Scientific Conference on Economic and Social Development -"Sustainability from an Economic and Social Perspective": book of proceedings / editors Humberto Ribeiro, Dora Naletina, Ana Lorga da Silva.. - Varazdin : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, 2018 (WorkId 20847)