Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich / Anna Czaplińska. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2019, vol. 15 nr 1, s.144-157 DOI: 10.24917/3296.151.11 (WorkId 22302)
  2. Marka narodowa i jej implikacje dla studiów nad ukraińską przedsiębiorczością pokolenia Z w świetle badań ankietowych studentów / Igor Kavetskyy, Paweł Czapliński. // Przedsiębiorczość - Edukacja. 2020, vol. 16 nr 1, s.198-211 DOI: 10.24917/20833296.161.16 (WorkId 24618)
  3. Polish electoral space after 2001 against the background of rivalry between the two main actors of the political scene / Igor Kavetskyy. // Bulletin of Geography. Socio-economic Series. 2023, No. 60, s.47-59 DOI: 10.12775/bgss-2023-0015 (WorkId 34065)
  4. Przestrzenny wymiar funkcjonowania i rozwoju energetyki odnawialnej na Ukrainie / Paweł Czapliński, Igor Kavetskyy. // Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. 2019, vol. 33 no. 4, s.114-131 DOI: 10.24917/20801653.334.7 (WorkId 23117)
  5. Regional differentiation of the service sector development in selected european countries / Igor Kavetskyy. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.193-200 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-24 (WorkId 22100)
  6. Resursne zabezpečennâ funkcionuvannâ rekreacijnoí sferi regíonív Ukraíni / Igor Kavetskyy, Mariya Ilyina. // Ekonomíka í Upravlínnâ. 2013, no. 1, s.54-60 (WorkId 9055)
  7. Rola kontekstu geograficznego w kształtowaniu się zachowań wyborczych mieszkańców Ukrainy / Igor Kavetskyy. // Prace i Studia Geograficzne. 2014, t. 54, s.29-45 (WorkId 9801)
  8. Spatial Variation of Employment Growth in Poland in 2005-2021 / Igor Kavetskyy. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 Issue 1, s.433-449 (WorkId 33879)
  9. Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 26006)
  10. Marketing miast i regionów : perspektywa produktowa / Anna Czaplińska, Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2024 DOI: 10.18276/978-83-7972-732-2 (WorkId 36224)
  11. From traditional to modern marketing in passenger railway transport in Poland / Grażyna Rosa, Igor Kavetskyy. - // W: Innovation management and information technology impact on global economy in the era of pandemic : proceedings of the 37th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 30-31 May 2021, Cordoba, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 27283)
  12. Impact of the Covid-19 pandemic on the European railway market with special consideration given to Poland / Igor Kavetskyy, Grażyna Rosa. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 29069)
  13. Kapitał zaufania sąsiedzkiego jako czynnik sukcesu wyborczego kandydata / Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : kapitały / Pirveli Marika, Mydłowska Elżbieta. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017 (WorkId 18469)
  14. Organizacja wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych jako element marketingu małego miasta / Igor Kavetskyy. - // W: Aspekty rozwoju regionalnego : czynniki, instrumenty, zarządzanie / pod redakcją naukową Grażyny Rosy i Agnieszki Smalec ; [autorzy Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj, Rafał Koczkodaj, Urszula Chrąchol-Barczyk, Igor Kavetskyy, Joanna Wierzowiecka, Sara Kuraj, Maria Adamczyk, Agnieszka Rak, Marzena Wanagos, Maria Adamczyk]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 26134)
  15. Post-Chornobyl areas as a tourist destination / Igor Kavetskyy. - // W: Innovation management and sustainable economic development in the era of global pandemic : proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2021 (WorkId 29274)
  16. Słowo wstępne / Marika Pirveli, Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 14395)
  17. Specjalność marketing miejsc jako sposób na podniesienie atrakcyjności oferty kształcenia w zakresie geografii społeczno-ekonomicznej / Paweł Czapliński, Igor Kavetskyy. - // W: Geografia społeczno-ekonomiczna : doświadczenia, szanse i wyzwania w procesie kształcenia / pod red. Anny Kołodziejczak i Lidii Mierzejewskiej.. - Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2021 (WorkId 28298)
  18. Territorial'nye osobennosti elektoral'nogo protivostoâniâ glavnyh političeskih sil Pol'ši / Igor Kavetskyy. - // W: Regìonal'nì problemi Ukraïni : geografičnij analiz ta pošuk šlâhiv virìšennâ : zbìrnik naukovyh prac za materialami VI Mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencii (8-9 žovtnâ 2015 r., Herson) / [za red. I.O. Pilipenka, D.S. Mal'čikovoj].. - Herson : PP VishemIrskij, 2015 (WorkId 3804)
  19. Zróżnicowanie przestrzenne preferencji wyborczych mieszkańców Szczecina w świetle teorii efektów kontekstowych / Igor Kavetskyy. - // W: Gospodarka i społeczeństwo w wymiarze przestrzennym : pamięci Profesora Jarosława Jurka / pod redakcją Mariki Pirveli i Igora Kavetskyego. - Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2016 (WorkId 14396)