Specjalność marketing miejsc jako sposób na podniesienie atrakcyjności oferty kształcenia w zakresie geografii społeczno-ekonomicznej

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Specjalność marketing miejsc jako sposób na podniesienie atrakcyjności oferty kształcenia w zakresie geografii społeczno-ekonomicznej
Odpowiedzialność
Paweł Czapliński, Igor Kavetskyy
Twórcy
  • Czapliński Paweł ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
  • Kavetskyy Igor ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3516-5484 5.2 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
0000-0001-5093-941X 5.2 20 2 2 20,00 0,5000 10,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2021
Objętość
16 (stron).
Szacowana objętość
1 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Finansowanie ze środków Wydziału Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej UAM - dotacja projakościowa GEOGRAFIA.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Geografia społeczno-ekonomiczna : doświadczenia, szanse i wyzwania w procesie kształcenia / pod red. Anny Kołodziejczak i Lidii Mierzejewskiej.. - Poznań : Bogucki Wydawnictwo Naukowe, 2021
Strony: 41-56
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-11-04
PBN
Wyświetl
WorkId
28298

Lista publikacji