Organizacja wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych jako element marketingu małego miasta
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Organizacja wydarzeń sportowych, kulturalnych i rozrywkowych jako element marketingu małego miasta
Odpowiedzialność
Igor Kavetskyy
Twórcy
Kavetskyy Igor
( Autor
)
5.2
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Gospodarki Przestrzennej i Geografii Społeczno-Ekonomicznej
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0002-3516-5484
5.2
20
1
1
20,00
1,0000
20,0000
aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2020
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych),
10 (stron).
Finansowanie
Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” w latach 2019-2022, 001/RID/2018/19