Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Kreowanie nowego wizerunku turystycznego jako przejaw przedsiębiorczości samorządów gmin nadmorskich
Odpowiedzialność
Anna Czaplińska
Twórcy
  • Czaplińska Anna ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk o Ziemi, Instytut Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej - Zakład Geografii Społecznej i Organizacji Przestrzeni
  • Kavetskyy Igor ( Autor ) 5.2
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk o Ziemi, Instytut Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej - Zakład Geografii Społecznej i Organizacji Przestrzeni
Sumy twórców
2 autorów
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-3516-5484 5.2 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Art.
0000-0002-6294-5101 5.2 40 2 2 40,00 0,5000 20,0000 Art.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
0,5 (arkuszy wydawniczych), 14 (stron).
Identyfikator DOI
10.24917/3296.151.11
Adres URL
https://p-e.up.krakow.pl/article/view/3296.151.11/4603
Uwaga ogólna
Tytuł tego numeru: Rola przedsiębiorczości w edukacji i rozwoju społeczno-gospodarczym układów lokalnych = The role of entrepreneurship in education and socio-economic development of local systems pod redakcją Zbigniewa Zioło i Tomasza Rachwała.
Uwaga ogólna
Artykuł opublikowany 2019-06-14, dostępny w open access na licencji CC BY-ND 4.0.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • OpenAccess
Dane OpenAccess
Brak szczegółów
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przedsiębiorczość - Edukacja
( ISSN 2083-3296 eISSN 2449-9048 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 15 zeszyt 1
Strony: 144-157
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-07-08
PBN
Wyświetl
WorkId
22302

Lista publikacji