obsługa klienta
Słowo kluczowe
- Słowo
- obsługa klienta
- Język
- Polski
- Publikacji
- 10
Publikacje
- Artykuł Food services in the tourism industry in terms of customer service management : the case of Poland / Wiesław Pilis, Dominik Kabus, Ireneusz Miciuła. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 11, s.1-15 DOI: 10.3390/su14116510 2022
- Artykuł Continuity of Care as a Customer Service Quality Indicator in Health Sector / Iga Rudawska. // European Research Studies Journal. 2021, Vol.24 Issue 2B, s.266-275 DOI: 10.35808/ersj/2232 2021
- Książka Profesjonalna obsługa klienta / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Urszula Chrąchol-Barczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział Logistyczna obsługa klienta / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Rozdział Jakość jako instrument oceny zaspokojenia potrzeb uczestników turystyki i rekreacji / Aleksander Panasiuk, Beata Meyer. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 2015
- Artykuł Modelirovanie kačestva servisa v integrirovannoj sisteme zdravoohraneniâ / Iga Rudawska. // Sоciоlоgičeskiе isslеdоvаniâ. 2015, No. 11, s.115-126 2015
- Artykuł Ocena logistycznej obsługi klienta na podstawie przedsiębiorstwa usługowego / Anna Bielawa. // Logistyka. 2015, nr 6, s.14-19 2015
- Artykuł Jakość obsługi klienta na przykładzie usług opieki zdrowotnej / Iga Rudawska. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.638-642 2014
- Artykuł Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokoskategoryzowanych w Polsce / Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz. // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Promocji. 2014, nr 3, s.129-143 2014
- Artykuł Zastosowanie metody „tajemniczy klient” do badań jakości obsługi w jednostkach samorządu terytorialnego / Agnieszka Smalec. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.239-248 DOI: 10.15611/pn.2014.337.23 2014
Lista słów kluczowych