Jakość jako instrument oceny zaspokojenia potrzeb uczestników turystyki i rekreacji

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Jakość jako instrument oceny zaspokojenia potrzeb uczestników turystyki i rekreacji
Odpowiedzialność
Aleksander Panasiuk, Beata Meyer
Twórcy
  • Panasiuk Aleksander ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
  • Meyer Beata ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Zarządzania Turystyką
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
0,9 (arkuszy wydawniczych), 17 (stron).
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015
Strony: 227-243
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-12-19
WorkId
7292

Lista publikacji