budowanie relacji
Słowo kluczowe
- Słowo
- budowanie relacji
- Język
- Polski
- Publikacji
- 12
Publikacje
- Artykuł Measuring the effectiveness of influencers' activities / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/2 no. 3, s.79-83 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/2-10 2018
- Książka Program lojalnościowy : od zbierania punktow do grywalizacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. - Kraków, Legionowo : edu-Libri, 2018 2018
- Artykuł Reklama natywna i jej implikacja dla konsumentów / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4 (375) t. 2, s.139-149 2018
- Artykuł Shaping the relationships of young consumers based on video content in the social media environment in the light of data clustering / Urszula Chrąchol-Barczyk, Mateusz Grzesiak. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.97-104 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-11 2018
- Artykuł The effect of influencers on building relationships with the group of recipients / Urszula Chrąchol-Barczyk. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.23-30 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-03 2018
- Rozdział Internal communication tools as assessed by state of the sector report 2017 / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Contemporary economic challenges : changes and directions of development / Aneta Sokół, Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Anna Drab-Kurowska (eds.). - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2017 2017
- Rozdział Relacje w łańcuchu dostaw / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 2017
- Artykuł Budowanie relacji miasta ze studentami na przykładzie Szczecina / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 4(45), s.39-47 DOI: 10.18276/miz.2016.45-03 2016
- Artykuł Interakcja na żywo z odbiorca jako sposób budowania relacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.126-135 DOI: 10.15611/pn.2015.414.10 2015
- Artykuł Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 2015
- Artykuł Rentowność relacji jako czynnik budowania związków firmy z klientem / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.9-20 2014
- Artykuł Komunikacja indywidualna i zadowolenie klienta jako wybrane elementy budowania relacji / Urszula Chrąchol. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.147-158 2013
Lista słów kluczowych