satysfakcja klienta
Słowo kluczowe
- Słowo
- satysfakcja klienta
- Język
- Polski
- Publikacji
- 7
Publikacje
- Książka Mechanizm kształtowania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego / Krzysztof Błoński. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018 2018
- Artykuł Przywiązanie i zaangażowanie mieszkańców jako czynniki wpływające na poziom satysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego / Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2017, nr 1, s.5-15 2017
- Artykuł Relacja między jakością życia, zaufaniem do władz oraz satysfakcją z usług JST : świetle wyników badania / Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2017, nr 4 t .2, s.19-30 2017
- Artykuł Jakość usług świadczonych przez administrację samorządową a jakość życia mieszkańców - wyniki badań / Krzysztof Błoński. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.242-253 DOI: 10.15611/pn.2016.460.22 2016
- Artykuł Wykorzystanie wielowymiarowych reguł asocjacyjnych do poszukiwania uwarunkowań satysfakcji klientów z usług jednostek samorządu terytorialnego / Krzysztof Błoński. // Nauki o Zarządzaniu = Management Science Review. 2015, nr 4(25), s.28-37 DOI: 10.15611/noz.2015.4.02 2015
- Artykuł Emocje a satysfakcja klienta na przykładzie klientów JST / Krzysztof Błoński. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.995-1002 2014
- Artykuł Wykorzystanie metod wielowymiarowych do analizowania związku między emocjami a satysfakcją klienta / Krzysztof Błoński. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 336, s.99-109 2014
Lista słów kluczowych