Dzienniki z pandemii : autorefleksje nauczycieli akademickich i studentów w kontekście edukacji zdalnej w Polsce
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Dzienniki z pandemii
- Podtytuł
- autorefleksje nauczycieli akademickich i studentów w kontekście edukacji zdalnej w Polsce
- Odpowiedzialność
- red. nauk. Elżbieta Perzycka, Eunika Baron-Polańczyk, Marta Gliniecka, Waldemar Lib ; [aut.: Elżbieta Perzycka, Lidia Marek, Eunika Baron-Polańczyk, Tomasz Warzocha, Oskar Szwabowski, Krzyszof Łuszczek, Marta Gliniecka, Aleksander Cywiński, Paulina Woźniak-Chojnacka, Wojciech Walat, Colette Szczepaniak, Adrianna Kluczyńska, Patrycja Gunia, Sandra Sajdak, Kamila Potwora, Patrycja Hrycko, Izabela Szaro, Dominika Gruntkowska, Paulina Linkiewicz, Malwina Paszyn]
- Twórcy
-
-
Perzycka-Borowska Elżbieta
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Baron-Polańczyk Eunika
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
-
Gliniecka Marta
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
-
Lib Waldemar
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
-
Marek Lidia
( Autor
aut. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Warzocha Tomasz
( Autor
aut. )
-
Szwabowski Oskar
( Autor
aut. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Łuszczek Krzysztof
( Autor
aut. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Cywiński Aleksander
( Autor
aut. )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Woźniak-Chojnacka Paulina
( Autor
aut. )
-
Walat Wojciech
( Autor
aut. )
-
Szczepaniak Colette
( Autor
aut. )
-
Kluczyńska Adrianna
( Autor
aut. )
-
Gunia Patrycja
( Autor
aut. )
-
Sajdak Sandra
( Autor
aut. )
-
Potwora Kamila
( Autor
aut. )
-
Hrycko Patrycja
( Autor
aut. )
-
Szaro Izabela
( Autor
aut. )
-
Guntkowska Dominika
( Autor
aut. )
-
Linkiewicz Paulina
( Autor
aut. )
-
Paszyn Malwina
( Autor
aut. )
-
Perzycka-Borowska Elżbieta
( Autor, Redaktor
red. ; aut. )
5.9
- Sumy twórców
- 20 autorów 4 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-8705-2510 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7829-3806 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0003-1862-5028 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7464-0081 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-3945-9607 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów Brak ORCID Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7829-3806 5.9 40 ( 20 ) 1 4 20,00 0,5000 20,0000 Red. mon. - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2022
- Objętość
- 16,3 (arkuszy wydawniczych), 277 (stron).
- Opis fizyczny
- 25 cm
- Cechy publikacji
-
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-8277-024-7 Uniwersytet Rzeszowski
(Poziom 1 )
- Wydawca
- Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Miejsce wydania
- Rzeszów
- Rozdziały
-
- 0,50 a.w. 19-27 Społeczny kontekst edukacji akademickiej w czasie pandemii Covid 19
- 0,60 a.w. 47-57 Interpersonalno-wizerunkowe gry
- 0,60 a.w. 58-68 Rodzina i praca zawodowa pod jednym dachem : zaskakująca codzienność?
- 0,50 a.w. 69-83 Dziennik o lękach, trudnościach oraz poszukiwaniu nadziei i antykruchości w czasach zarazy
- 0,50 a.w. 98-108 Pesymistyczny, zgryźliwy, niebohaterski dziennik z czasów pandemii
- 1,00 a.w. 179-188 Pozorne doktoryzowanie się, pozorne matkowanie w czasie pandemii : Matka - doktorantka w czasie pandemii