Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Książka - publikacja recenzowana
- Tytuł
- Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
- Odpowiedzialność
- redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko
- Twórcy
-
-
Moroz Jacek
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Szwabowski Oskar
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki -
Świrko-Pilipczuk Janina
( Redaktor
red )
Afiliacja, Pracownik naukowy :Instytut Pedagogiki
-
Moroz Jacek
( Autor, Redaktor
red.; aut. )
5.9
- Sumy twórców
- 9 autorów 3 redaktorów.
- Punktacja publikacji
-
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis 0000-0002-7584-334X Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7464-0081 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów 0000-0002-7584-334X 5.9 10 ( 5 ) 2 3 6,67 0,3334 3,3335 Red. mon. 0000-0002-7464-0081 5.9 10 ( 5 ) 2 3 6,67 0,3334 3,3335 Red. mon. 0000-0002-1935-1594 Brak deklaracji dyscypliny - Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
- 17,2 (arkuszy wydawniczych), 294 (stron).
- Opis fizyczny
- 20 cm
- Finansowanie
- Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Cechy publikacji
-
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Poświadczenie recenzowania
- W publikacji
- Słowa kluczowe
- Numery ISBN
-
978-83-66107-11-3 Katedra, Wydawnictwo Naukowe
- Wydawca
- Wydawnictwo Naukowe Katedra
- Miejsce wydania
- Gdańsk
- Rozdziały
-
- 1,00 a.w. 79-100 Konstruktywizm aksjologiczny w jakościowych badaniach pedagogicznych
- 1,00 a.w. 275-294 Unschooling w perspektywie konstruktywizmu dydaktycznego