Edukacyjne konteksty konstruktywizmu

Książka - publikacja recenzowana


Tytuł
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Odpowiedzialność
redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko
Twórcy
  • Moroz Jacek ( Autor, Redaktor red.; aut. ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
  • Szwabowski Oskar ( Autor, Redaktor red.; aut. ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
  • Świrko-Pilipczuk Janina ( Redaktor red )
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Sumy twórców
9 autorów 3 redaktorów.
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0002-7584-334X Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów
0000-0002-7464-0081 Nie spełnia wymogów: Autorstwo oceniane na poziomie rozdziałów
0000-0002-7584-334X 5.9 10 ( 5 ) 2 3 6,67 0,3334 3,3335 Red. mon.
0000-0002-7464-0081 5.9 10 ( 5 ) 2 3 6,67 0,3334 3,3335 Red. mon.
0000-0002-1935-1594 Brak deklaracji dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
17,2 (arkuszy wydawniczych), 294 (stron).
Opis fizyczny
20 cm
Finansowanie
Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
Cechy publikacji
  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Poświadczenie recenzowania
W publikacji
Słowa kluczowe
Numery ISBN
978-83-66107-11-3 Katedra, Wydawnictwo Naukowe
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Katedra
Miejsce wydania
Gdańsk
Rozdziały
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2021-03-03
PBN
Wyświetl
WorkId
26341

Lista publikacji