Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
Unschooling w perspektywie konstruktywizmu dydaktycznego
Rozdział
- publikacja recenzowana
Tytuł
Unschooling w perspektywie konstruktywizmu dydaktycznego
Odpowiedzialność
Emilia Mazurek
Twórcy
Mazurek Emilia
( Autor )
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba
Dysc.
Pc
k
m
P
U
Pu
Opis
0000-0001-5772-9167
Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 20 (stron).
Finansowanie
Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego
Cechy publikacji
Z dokumentu źródłowego:
Monografia naukowa
Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
edukacja domowa
homeschooling
unschooling
konstruktywizm dydaktyczny
dydaktyka ogólna
Dokument źródłowy
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu / redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2019
Strony: 275-294
Pobierz opis jako:
BibTeX
,
RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-11
WorkId
34732
Lista publikacji