Unschooling w perspektywie konstruktywizmu dydaktycznego

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Unschooling w perspektywie konstruktywizmu dydaktycznego
Odpowiedzialność
Emilia Mazurek
Twórcy
  • Mazurek Emilia ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy :
    Instytut Pedagogiki
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-5772-9167 Brak oświadczenia dla deklarowanej dyscypliny
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
1 (arkuszy wydawniczych), 20 (stron).
Finansowanie
Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu / redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2019
Strony: 275-294
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2023-10-11
WorkId
34732

Lista publikacji