Konstruktywizm aksjologiczny w jakościowych badaniach pedagogicznych

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Konstruktywizm aksjologiczny w jakościowych badaniach pedagogicznych
Odpowiedzialność
Dariusz Kubinowski
Twórcy
  • Kubinowski Dariusz ( Autor ) 5.9
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-8472-3457 5.9 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2019
Objętość
22 (stron).
Szacowana objętość
1 (arkuszy wydawniczych)
Finansowanie
Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
Cechy publikacji

Z dokumentu źródłowego:

  • Monografia naukowa
  • Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu / redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2019
Strony: 79-100
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-04-03
PBN
Wyświetl
WorkId
21474

Lista publikacji