Konstruktywizm aksjologiczny w jakościowych badaniach pedagogicznych
Rozdział
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Konstruktywizm aksjologiczny w jakościowych badaniach pedagogicznych
- Odpowiedzialność
- Dariusz Kubinowski
- Twórcy
-
-
Kubinowski Dariusz
( Autor
)
5.9
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Pedagogiki - Katedra Pedagogiki Ogólnej
- Punktacja publikacji
-
Osoba |
Dysc. |
Pc |
k |
m |
P |
U |
Pu |
Opis |
0000-0001-8472-3457 |
5.9 |
5
|
1 |
1 |
5,00 |
1,0000 |
5,0000 |
aut. roz. |
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2019
- Objętość
-
22 (stron).
- Szacowana objętość
- 1 (arkuszy wydawniczych)
- Finansowanie
-
Publikacja finansowana przez Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Cechy publikacji
-
Z dokumentu źródłowego:
- Monografia naukowa
- Wyodrębnione autorstwo rozdziałów
- Słowa kluczowe
-
- Dokument źródłowy
-
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu / redakcja naukowa Jacek Moroz, Oskar Szwabowski, Janina Świrko. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2019
Strony:
79-100
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2019-04-03
PBN
Wyświetl
- WorkId
- 21474
Lista publikacji