promocja
Słowo kluczowe
- Słowo
- promocja
- Język
- Polski
- Publikacji
- 32
Publikacje
- Artykuł Influencer Marketing in the Promotion of Cities and Regions / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.35-43 DOI: 10.35808/ersj/3270 2023
- Artykuł Social Media Influencer Marketing in the Promotion of Tourist Destinations / Monika Pettersen-Sobczyk. // European Research Studies Journal. 2023, , s.585-594 DOI: 10.35808/ersj/3309 2023
- Artykuł Creation and promotion of branded tourism products : analysis of selected issues / Daniel Szostak. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 4B, s.148-154 DOI: 10.35808/ersj/2649 2021
- Artykuł The history of Poland in the service of state promotion : an example of activities in Japan / Renata Gałaj-Dempniak. // Res Historica. 2021, nr 51, s.639-658 DOI: 10.17951/rh.2021.51.639-658 2021
- Książka Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku / pod red. naukową Agnieszki Smalec i Grażyny Rosy ; [autorzy Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Monika Dziedziech, Grzegorz Szymański, Barbara Mróz-Gorgoń, Leszek Gracz, Agnieszka Tomaszewicz, Katarzyna Wysocka, Małgorzata Bartosik-Purgat, Piotr Cyrek, Beata Tarczydło, Karina Tessar]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 2020
- Rozdział The use of social media for the promotion of catering services during the first wave of the coronavirus pandemic : theoretical and analytical considerations on the example of Facebook / Marta Sidorkiewicz. - // W: Sustainable economic development and advancing education excellence in the era of global pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.. - King of Prussia : International Business Information Management Association, 2020 2020
- Książka Zarządzanie miastem kreatywnym a rozwój zawodów kreatywnych : aspekty teoretyczne i empiryczne / Aneta Sokół, Kamila Słupińska, Karolina Drela, Magdalena Kogut-Jaworska. - Warszawa : CeDeWu, 2020 2020
- Artykuł Construction of promotional message of a higher school in the context of changes in behaviors of potential students / Izabela Ostrowska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.311-317 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-37 2018
- Artykuł Media sponsorship as a new promotional tool for tour operators in Poland / Beata Meyer, Marta Sidorkiewicz. // Journal of Economic and Social Development (JESD). 2018, vol. 5 no. 2, s.81-90 DOI: 10.26352/CJ02F5020 2018
- Artykuł Promocja jako narzędzie konkurowania o pracowników na przykładzie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego / Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2018, t. 19 z. 6 cz. 3, s.81-94 2018
- Artykuł Etyczne aspekty promocji adresowanych do dzieci / Izabela Ostrowska. // Studia Ekonomiczne / Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Zarządzanie. 2017, nr 328 (11), s.83-92 2017
- Rozdział Promocja wysoko skategoryzowanych obiektów hotelarskich przy wykorzystaniu narzędzia sponsoringu mediów / Marta Sidorkiewicz. - // W: Trendy w turystyce / redakcja naukowa Elżbieta Biernat, Ewa Dziedzic.. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017 2017
- Artykuł Przesłanki i narzędzia promocji transportu wodnego śródlądowego w Unii Europejskiej / Elżbieta Załoga. // Problemy Transportu i Logistyki. 2017, nr 1 (37), s.323-333 DOI: 10.18276/ptl.2017.37-39 2017
- Artykuł Wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej do promocji oferty touroperatorów : ujęcie teoretyczne / Marta Sidorkiewicz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.529-536 DOI: 10.15611/pn.2017.473.49 2017
- Książka Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego / Katarzyna Orfin-Tomaszewska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016 2016
- Artykuł Działania promocyjne w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego w świetle dokumentów strategicznych gmin województwa zachodniopomorskiego / Katarzyna Orfin. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.288-298 DOI: 10.15611/pn.2015.379.28 2015
- Artykuł Ekspansja technologii mobilnych : w kierunku doskonalenia systemu dystrybucji i promocji / Ewa Frąckiewicz. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 8, s.168-176 2015
- Rozdział Innowacyjne narzędzia promocji instytucji i oferty Muzeum Narodowego w Szczecinie / Anna Suchocka. - // W: Innowacje technologiczne i społeczne w rozwoju społeczno-gospodarczym : wybrane aspekty / red. naukowa J. Wiśniewska, A. Świadek ; [autorzy: Justyna Kozłowska, Anna Tychanicz, Piotr Dzikowski, Arkadiusz Świadek, Alicja Majewska, Anna Mercik, Katarzyna Kozioł-Nadolna, Mirosław Kowalczyk, Anna Bielawa, Anna Suchocka]. - Szczecin : Naukowe Wydawnictwo IVG, 2015 2015
- Artykuł Instruments and promotion activities of the Universities in the context of recruitment campaign according to the students’ opinions / Hanna Hall, Kamila Peszko. // International Journal of Teachnig and Education. 2015, vol. 3 no. 3, s.50-67 2015
- Artykuł Promocja obiektów hotelarskich przy wykorzystaniu narzędzia product placement / Marta Sidorkiewicz. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.299-310 DOI: 10.15611/pn.2015.379.29 2015
- Artykuł Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.71-83 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-06 2015
- Artykuł Promocja zawodu sommeliera na krajowym rynku pracy / Marta Sidorkiewicz. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2015, nr 50, s.67-73 2015
- Artykuł Działania promocyjne samorządu jako stymulanta atrakcyjności turystycznej Szczecina / Marta Bordun, Beata Meyer. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.73-81 2014
- Artykuł Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych / Agnieszka Smalec. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 35, s.253-266 2014
- Rozdział Trade shows and exhibitions as a form of promotion of regional, local and traditional product / Agnieszka Smalec. - // W: Marketing and sustainable consumption ; Rural development and entrepreneurship ; Home economics / ed. by Mazure G.. - Jelgava : Latvia Univ. Agriculture, 2014 2014
- Artykuł Development and support of regional tourism in Kołobrzeg with help of Kołobrzeg Polish SPA Centre Foundation : Wspieranie rozwoju i promocji produktu turystycznego miasta Kołobrzeg przez Polskie Centrum SPA Kołobrzeg / Marta Bordun, Beata Meyer. // Tourism Role in the Regional Economy. 2013, vol. 4, s.456-467 2013
- Artykuł Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa jako przykład współpracy podmiotów na rzecz rozwoju turystyki uzdrowiskowej / Beata Meyer, Marta Bordun. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 3 (23), s.123-136 2013
- Artykuł I Rajd Autostopowicza Wydziału Nauk o Ziemi / Karina Tessar, Aleksandra Pieleszko. // Przegląd Uniwersytecki : pismo Uniwersytetu Szczecińskiego. 2013, nr 4-6 (245-247), s.63-65 2013
- Rozdział Promocja podmiotów ekonomii społecznej / Marcin Janowski. - // W: Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej : praca zbiorowa / pod red. Henryka Babisa. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki, 2013 2013
- Rozdział Sponsoring sportowy jako instrument promocji / Augustyna Burlita, Agnieszka Wojnarowska, Aneta Winiarska. - // W: Odpowiedzialność wspólna : raport z plebiscytu "Równa Firma / [red. nauk. Barbara Czerniachowicz]. - Szczecin : Wydawnictwo PPH ZAPOL, 2013 2013
- Artykuł Tydzień Ziemi już po raz piąty / Karina Tessar, Aleksandra Pieleszko. // Przegląd Uniwersytecki : pismo Uniwersytetu Szczecińskiego. 2013, nr 4-6 (245-247), s.60-61 2013
- Rozdział Use of Facebook in promotion of hotel services / Marta Sidorkiewicz. - // W: Otgovoren turiz"m 2020 : sbornik s dokladi ot meždunarodna naučna konferenciă. Tom II - Varna : Izdatelstvo "Nauka i ikonomika" Ikonomičeski Universitet, 2013 2013
Lista słów kluczowych