Creating Relationships Based on Emotional Bonds With Generation Y in Virtual Environment : a Mediating Role of Gender

Rozdział - publikacja recenzowana


Tytuł
Creating Relationships Based on Emotional Bonds With Generation Y in Virtual Environment
Podtytuł
a Mediating Role of Gender
Odpowiedzialność
Magdalena Kowalska
Twórcy
  • Kowalska Magdalena ( Autor ) 5.6
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Punktacja publikacji
Osoba Dysc. Pc k m P U Pu Opis
0000-0001-9386-7110 5.6 5 1 1 5,00 1,0000 5,0000 aut. roz.
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2019
Objętość
27 (stron).
Szacowana objętość
1,69 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.4018/978-1-5225-8270-0.ch010
Adres URL
https://www.igi-global.com/chapter/creating-relationships-based-on-emotional-bonds-with-generation-y-in-virtual-environment/238541
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Dokument źródłowy
Handbook of Research on Contemporary Consumerism / by Hans Ruediger Kaufmann (Author, Editor), Mohammad Fateh Ali Khan Panni (Editor).. - Hershey : IGI Global, 2019
Strony: 176-202
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2019-10-11
PBN
Wyświetl
WorkId
23145

Lista publikacji