marketing relacji
Słowo kluczowe
- Słowo
- marketing relacji
- Język
- Polski
- Publikacji
- 15
Publikacje
- Książka Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A, 2023 2023
- Artykuł Crowdfunding as an internet tool used for establishing relationships with the customer : a concept paper / Małgorzata Wiścicka-Fernando. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.165-176 2021
- Artykuł Modeling e-loyalty of Polish young consumers : comparing the impact of selected online communication tools in 2016 and 2021 / Magdalena Kowalska. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.3380-3390 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.111 2021
- Rozdział Creating Relationships Based on Emotional Bonds With Generation Y in Virtual Environment : a Mediating Role of Gender / Magdalena Kowalska. - // W: Handbook of Research on Contemporary Consumerism / by Hans Ruediger Kaufmann (Author, Editor), Mohammad Fateh Ali Khan Panni (Editor).. - Hershey : IGI Global, 2019 DOI: 10.4018/978-1-5225-8270-0.ch010 2019
- Artykuł Rola płci w budowaniu relacji na poziomie afektywnym w środowisku online na przykładzie generacji Y / Magdalena Kowalska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.277-290 2019
- Artykuł E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem / Magdalena Kowalska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2018, nr 526, s.99-108 DOI: 10.15611/pn.2018.526.09 2018
- Artykuł Marketing w procesie rewitalizacji obszaru przygranicznego / Arkadiusz Malkowski, Agnieszka Malkowska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2018, t. 19 z. 6 cz. 3, s.177-188 2018
- Artykuł Online communicationtools in building relationships with young consumers / Magdalena Kowalska. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 no 2, s.104-113 2018
- Książka Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli / Edyta Rudawska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.170-180 2016
- Rozdział Zarządzanie relacjami z klientem / Izabela Ostrowska. - // W: Marketing przyszłości : od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Józef Perenc, Izabela Ostrowska ; autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Anna Szwajlik, Monika Wojtkiewicz. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2016 2016
- Artykuł The relational context of creating customer portfolio analyses / Edyta Rudawska. // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia.. 2015, nr 14, s.143-152 2015
- Artykuł Masowa indywidualizacja w marketingu relacji - obszary badań marketingowych / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 337, s.60-67 2014
- Artykuł Koncepcja zaufania w relacji lekarz-pacjent w świetle badań jakościowych / Katarzyna Krot, Iga Rudawska. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2013, nr 10, s.381-393 2013
- Artykuł Relacyjne podejście do działań marketingowych na rynku usług turystycznych / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, wrzesień-październik nr 5 T. 1, s.159-169 2013
Lista słów kluczowych